دکتر داورزنی:

ویترین کار والیبال استان اصفهان حضور در لیگ حرفه ای است

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۹:۳۱
کد خبر: ۶۴۷۸۰۲
ویترین کار والیبال استان اصفهان حضور در لیگ حرفه ای است
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت و سرپرست فدراسیون والیبال در مجمع انتخاب رئیس هیات والیبال استان گفت: انتظار داریم باشگاه های باسابقه ذوب آهن و سپاهان در والیبال سرمایه گذاری کنند.

به گزارش برنا از اصفهان، مجمع انتخاب رئیس هیات والیبال استان اصفهان صبح روز گذشته در سرای ورزشکاران برگزار شد.

دکتر داور زنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت و سرپرست فدراسیون والیبال در مجمع انتخاب رئیس هیات والیبال استان گفت: ویترین کار والیبال استان اصفهان حضور در لیگ حرفه ای است و انتظار داریم باشگاه های باسابقه ذوب آهن و سپاهان در والیبال سرمایه گذاری کنند. استعداد های ناب جوانان استان اصفهان ، بازیکنانی را به والیبال کشور تحویل می دهد که لژیونر بهترین باشگاه های دنیا می شوند.

داورزنی در ادامه اذعان داشت: اصلی ترین رسالت فدراسیون استعداد یابی و نخبه پروری است، کارخانه استعدادیابی فدراسیون با همکاری هیات های استان ها همواره در حال تلاش و برنامه ریزی است تا بهترین هایی همچون امیر غفور، محمد جواد معنوی نژاد و ...را به والیبال ایران و جهان تحویل دهد.

وی افزود: امروز والیبال ایران با زحمات تمامی مدیران ورزشی، مربیان، داوران، پیشکسوتان و بازیکنان در سطحی از جهان قرار دارد که سالها پیش از این حتی تصورش هم غیر ممکن بود.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت و سرپرست فدراسیون والیبال در ادامه گفت: در اداره هیات والیبال استان باید از همه نظرات و سلیقه ها استفاده کرد .اصفهان ثابت کرده است، ظر فیت های بسیار خوبی در والیبال دارد، بنابراین باید در سایه همدلی و اجماع نظرات و سلایق ، اصفهان را به قطب اول والیبال ایران به ویژه در بخش ورزش حرفه ای تبدیل کنید.

بازدید معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت و سرپرست فدراسیون والیبال از پروژه ها و اماکن ورزشی استان

لازم به ذکر است دکتر داورزنی در حاشیه سفر خود به استان اصفهان از پروژه خیر ساز آکادمی بسکتبال ، سالن ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولین ، پایگاه قهرمانی ، خانه شمشیر بازی (مجهز ترین سالن شمشیر بازی خاورمیانه) و مراحل بهینه سازی و استاندارد سازی خانه تنیس اصفهان بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز