حامیان طلایی پوشان از جایگاه سپاهان ناراضی اند

صدور بیانه هم از خشم هواداران سپاهان کم نکرد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۲:۱۹
کد خبر: ۶۴۷۹۹۵
صدور بیانه هم از خشم هواداران سپاهان کم نکرد
هوادارن سپاهان با وجود صدور بیانیه از سوی این باشگاه برای دلجویی از آنها، همچنان به نشانه اعتراض در خصوص نتایج ضعیف تیم در لیگ برتر فوتبال به باشگاه مراجعه می کنند.

به گزارش برنا از اصفهان، هیأت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بیانیه ای از هواداران این باشگاه بابت نتایج تیم فوتبال سپاهان در نیم فصل لیگ برتر دلجویی کرد.

 در این بیانیه آمده است:

هیأت مدیره باشگاه برخود لازم می داند از هواداران عزیز و همیشه همراه این باشگاه که حامی بزرگ فولاد مبارکه سپاهان و عامل دلگرمی در طول سالها حیات این مجموعه بوده اند بابت نتایج تیم فوتبال بزرگسالان  و پیگیریهای مستمر ،پیشنهادات و انتقادات آنان تقدیر و تشکر  نماید  و به آنها اطمینان دهد که همه تلاش خود را برای ایجاد تغییرات و تقویت تیم در نیم فصل دوم انجام دهد.

ضمن اینکه اعلام می داریم صدای اعتراضات و انتقادات هواداران محترم و کمیته فنی باشگاه  در رابطه با مسائل مختلف  توسط روابط عمومی و مراجع ذیصلاح  باشگاه به اطلاع ما می رسد  و مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

هیأت مدیره این باشگاه همه تلاش خود را به کار می بندد تا با انجام اصلاحات و تقویت های لازم در نیم فصل، سپاهان بتواند در ادامه مسابقات نتایجی در خور  کسب کند .  با همراهی ها، راهنمایی ها و خویشتنداری های خود در این مسیر ما را یاری کنید.

اما انگار این بیانیه نتوانسته از خشم و ناراحتی هواداران بکاهد و همچنان جمعیت قابل قبولی به نشانه اعتراض به باشگاه مراجعه می کنند.

سپاهان در چند هته اخیر نتایج بسیار ضعیفی گرفته که بدترین آن شکست سه بر صفر مقابل تیم استقلال بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز