استاندار اصفهان در دیدار سهراب مرادی عنوان نمود:

استعدادهای ورزشی استان اصفهان باید در رشته های مختلف بروز و ظهور پیدا کنند

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۵۱:۴۴
کد خبر: ۶۴۸۵۳۷
استعدادهای ورزشی استان اصفهان باید در رشته های مختلف بروز و ظهور پیدا کنند
مهرعلیزاده ضمن قدردانی از افتخارآفرینی سهراب مرادی در مسابقات جهانی اظهارداشت: باتوجه به اینکه مردم استان در رشته های مختلف استعداد و توانایی دارند و از دیرباز در حوزه های فرهنگی، ورزشی و تربیتی اهتمام خاص داشته اند، باید این استعدادها در رشته های مختلف بروز و ظهور پیدا کنند.

 به گزارش برنا از اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار سهراب مرادی، قهرمان وزنه‌برداری جهان با ایشان اظهارداشت: به مردم استان اصفهان تبریک می گویم که فرزندانی همچون سهراب مرادی دارند که در کنار سایرقهرمانان کشور در سرزمینی که به افتخار ایرانیان بیشتر نیازمندیم، افتخارآفرینی کرده اند.

مهرعلیزاده افزود: سهراب مرادی از ورزشکاران بااخلاق کشور است که از نوجوانی در مسابقات حضورداشته و با همان لیاقت به پیش آمده و به صورت مستمر و شبانه روزی تمرین و تلاش کرده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه شاید در دیدگاه مردم تنها مدال طلا آشکار باشد، افزود: یک مدال طلا مستلزم سال ها تمرین شبانه روزی، فعالیت ها و سختی ها است و من این ممارست و جدیت و سختکوشی را هم به سهراب مرادی و هم مردم اصفهان تبریک عرض می کنم .

وی افزود: خوشبختانه در ورزش قهرمانی و همگانی کارهای خوبی در استان صورت گرفته است و استعدادها در زمینه های مختلف بروز می کنند.

محسن مهرعلیزاده افزود: ورزش اصفهان در رشته هایی همچون هندبال، ورزش های رزمی موقعیت های خوبی داشتند و در سال های اخیر نیز در فوتبال خوش درخشیدند و امروز نشان دادند که در وزنه برداری نیز می توانند موفق عمل کنند.

وی اظهارداشت: مردم اصفهان در مجموع مردم فرهیخته‌ای هستند و از لحاظ آگاهی‌های اجتماعی و مسائل فرهنگی و ...در سطح بالایی هستند و جزو استان‌های برتر به حساب می‌آیند؛ باید در رشته‌های مختلف که استان استعداد دارد کار کنیم تا رشد و شکوفایی لازم را داشته باشیم.

استاندار اصفهان اظهارداشت: نباید ظرفیت های استان اصفهان محدود به یکی دو رشته باشد و باتوجه به اینکه مردم استان در رشته های مختلف استعداد و توانایی دارند و از دیرباز در حوزه های فرهنگی، ورزشی و تربیت اهتمام خاص داشته اند، باید این استعدادها در رشته های مختلف بروز و ظهور پیدا کنند و این بستگی به این دارد کدام هیئت و فدراسیون بیشتر در کار خود موفق باشد.

مهرعلیزاده اعلام نمود: مدیریت استان هم بر ورزش قهرمانی به عنوان مقدمه ی برای توسعه ی قهرمانی در کشور و هم ورزش همگانی به عنوان یک اصل در ورزش برای سلامتی، تندرستی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی تاکید دارد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: مدیران مربوطه در راستای برنامه ریزی های لازم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و مدیریت استان نیز در شوراهای متفاوتی که حضور دارد بر این اصل تاکید می کند و حمایت لازم را خواهم داشت تا بتوانیم در زمینه های مختلف؛ ورزش را به عنوان یک اولویت در زندگی مردم قرار دهیم که هم برای ساختن جامعه ی سالم و هم حتی آموزش پایمردی و ایستادگی و مقاومت موثر خواهد بود.

محسن مهرعلیزاده در خصوص زیرساخت های ورزش استان اظهارداشت: باید برنامه ریزی هایی که سازمان ورزش و جوانان در سطح کشور و استان دارند در شوراهای ذیربط ارائه شود تا نیازمندی های استان احصا و برای کسری ها، برنامه های مشخص ارائه شود و مدیریت استان نیز با حمایت های مالی و مدیریتی تلاش خواهد کرد که در اسرع وقت کاستی ها برطرف شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در هفته های آینده مراسم تجلیل در خور و شایسته ای از سهراب مرادی خواهیم داشت، افزود: امیدواریم که این تجلیل موجب شود که ورزش قهرمانی در استان فعال تر شود.

مدیر ارشد استان اظهار امیدواری کرد که در آینده ی نه چندان دور و در مسابقات آینده سهراب مرادی دوباره افتخار آفرینی کند و در رشته های دیگر نیز قهرمانان استان بدرخشند و مدال های رنگارنگی را تقدیم مردم کنند.

سهراب مرادی نیز در این دیدار اظهارداشت: تمرینات خود را از سه هفته ی دیگر آغاز خواهم کرد تا برای مسابقات آسیایی آماده شوم و بتوانم دوباره برای مردم اصفهان افتخار آفرینی نمایم.

وی ضمن قدرانی از استاندار اصفهان، اظهارداشت: از مردم استان اصفهان که به من محبت و لطف داشتند و ابراز علاقه نمودند تشکر می کنم.

نظر شما