معاون گردشگری استان عنوان کرد:

تورهای آموزش زبان فارسی ویژه گردشگران خارجی در اصفهان

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۴۹۰۹۲
تورهای آموزش زبان فارسی ویژه گردشگران خارجی در اصفهان
محسن یارمحمدیان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان صبح امروز در دیدار با فعالان گردشگری و آموزشی استان از برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزشی زبان فارسی ویژه گردشگران خارجی در اصفهان خبر داد.

 به گزارش برنا از اصفهان، نشست کارشناسان گردشگری اصفهان با حضور محسن یارمحمدیان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در دفتر مدیر کل میراث فرهنگی استان برگزار گردید.

یارمحمدیان در این نشست تاکید کرد: با توجه به نیاز به ایجاد تنوع در گونه های گردشگری استان اصفهان، جهت جذب گردشگران جدید از کشورهای خارجی، هم اینک برنامه ریزی جهت ایجاد تنوع در خدمات رسانی به گردشگران خارجی در اصفهان در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گرفته است.

او همچنین تاکید کرد: در این راستا برنامه ریزی آموزشی و اجرائی در دو طرح آموزشی در دستور کار قرار گرفته است، به گونه ائی که فعالان گردشگری استان در اولین طرح، برنامه ریزی جهت جذب گردشگران خارجی را جهت حضور یک ماهه در اصفهان و آموزش فشرده زبان فارسی ویژه گردشگران را در دستور کار قرار داده اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، همچنین تصریح کرد: در همین راستا در طرح دوم جهت آموزش زبان های ویژه گردشگران فرهنگی که به اصفهان سفر می کنند، در ساعات خارج از تور به ویژه در برنامه های شبانه گردشگران خارجی، برنامه ریزی های آموزشی را در این زمینه به ویژه آموزش های کوتاه مدت محاوره زبان فارسی در راستای ایجاد ارتباط بهتر گردشگران خارجی و شهروندان اصفهانی و همچنین آموزشهای ادبیات شیرین پارسی و حتی رویدادهای مهم دین و تاریخی را به زبان فارسی ویژه گردشگران خارجی در زمستان امسال در دستور کار خود قرار داده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز