سرپرست تیم کشتی بیمه رازی:

بهترین های داخلی و خارجی در تیم بیمه رازی حضور دارند

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۱:۳۲
کد خبر: ۶۴۹۱۸۷
بهترین های داخلی و خارجی در تیم بیمه رازی حضور دارند
سرپرست تیم کشتی بیمه رازی وضعیت این تیم را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در این تیم از بهترین کشتی گیران داخلی و خارجی استفاده شده و امیدواریم در این مسابقات قهرمان شویم.

به گزارش برنا از اصفهان، کیومرث مهرابی با اشاره به اینکه تیم رازی مدت 4 ساله ای را در رقابت های لیگ فعالیت داشته است گفت: با توجه به این موضوع این تیم خصوصا در امسال شرایط خوبی دارد.

وی افزود: کشتی گیران این تیم از بهترین های داخلی و خارجی تشکیل شده و امیدواریم عنوان قهرمانی را در این دوره از مسابقات کسب کنیم.

سرپرست تیم کشتی بیمه رازی اصفهان ترکیب این تیم را 11 کشتی گیر داخلی و 3 کشتی گیر خارجی عنوان کرد که «ولاسوف» در وزن 77 کیلوگرم و «پالاتزیه» از گرجستان در رده سنگین وزن و «سوروکوف» در وزن 67 کیلوگرم از روسیه ترکیب تیم های خارجی را تشکیل می دهند.

مهرابی همچنین ترکیب کشتی گیران داخلی را از قهرمانان تیم ملی خواند.

وی با اشاره به حضور تیم بیمه رازی با نام اصفهان گفت: بیمه رازی در تمام کشور تیم دارد اما با توجه به میزبانی اصفهان در این مسابقات تصمیم بر این شد تا با نام بیمه رازی اصفهان وارد رقابت ها شویم.

سرپرست تیم کشتی بیمه رازی اصفهان مراد علی شیرانی، جانباز دفاع مقدس را از پهلوانان کشتی برشمرد و ابراز امیدواری کرد در سالهای آتی هم از حضور چنین افرادی بهره مند باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز