راه اندازی قرارگاه مقابله با جنگ هوشمند دشمن

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۴۸:۲۱
کد خبر: ۶۵۰۵۴۱
راه اندازی قرارگاه مقابله با جنگ هوشمند دشمن
فرمانده انتظامی استان با اشاره به تقویت گروه های امر به معروف و نهی از منکر گفت: برای مقابله با جنگ هوشمندی که دشمن به منظور تضعیف باورها و ارزش ها راه انداخته نیازمند راه اندازی قرارگاهی در این خصوص هستیم.

به گزارش برنا از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در سومین گردهمایی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه ، امام علی (ع) در خصوص جایگاه امر به معروف و نهی از منکر می فرمایند: "تمام کارهای نیک حتی جهاد در راه خدا در مقابل امر به معروف و نهی از منکر چون قطره ای در برابر دریا است" گفت: امروز تلاش کردن در این حوزه کاری بسیار ارزشمند و افتخاری بزرگ برای هر کسی است.

وی افزود: نیروی انتظامی هم به لحاظ باور و اعتقاد و هم به دلیل شناختی که از آسیب های جامعه دارد به طور وی‍ژه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر فعال بوده و هر مجموعه ای که در این زمینه تلاش کند بی تردید از آن حمایت کرده و به آنها کمک می کند.

سردار معصوم بیگی با تاکید بر اینکه تا می توانیم بایستی حوزه امر به معروف و نهی از منکر را تقویت کنیم اظهار داشت: وقتی با یک تهدید جدی روبه رو هستیم بایستی تمهیدات ما نیز برای مقابله با آن جدی باشد و تمهیدات بایستی به گونه ای باشد که پاسخ تهدید را بدهد.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: بایستی تمهیدات را ارتقاء دهیم و در این راستا همگراتر، با برنامه تر، منسجم تر و متحدتر عمل کرد و یک برنامه دقیق آینده پژوه را پیش گرفت و رو به جلو برد.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه امروز نظام سلطه در راهبرد نظامی خود قدرت هوشمند و ترکیبی را در میدان قرار داده اظهار داشت: جنگ هوشمند و ترکیبی به گونه ای است که همزمان هم از قدرت سخت، نیمه سخت و نرم در آن استفاده می شود.

وی فضای مجازی را ابزار و بستر حمله در جنگ نرم برشمرد و اظهار داشت: دلیل آن این است که در فضای مجازی امکان این وجود دارد که در یک لحظه میلیون ها نفر تحت تاثیر قرار بگیرند و یک مجرم در این فضا می تواند در آن واحد به صد ها نفر آسیب برساند حال آنکه در فضای واقعی هر مجرم به یک نفر می تواند آسیب بزند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پلیس فتا به عنوان دیده بان جامعه موضوعات منفی را در شبانه روز در فضای مجازی رصد می کند.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: در گذشته اگر دست فرزندمان را می گرفتیم و به خانه می آوردیم خیالمان راحت بود که دچار آسیب نمی شود اما امروز اگر فرزند ما در خانه پای فضای مجازی بنشیند هزاران آسیب او را تهدید می کند.

فرمانده انتظامی استان گفت: معتقد هستم که بایستی قرارگاهی برای مقابله با جنگ نرم راه اندازی کنیم و از تمام ظرفیت ها در این قرارگاه استفاده نمائیم تا بتوانیم جلوی تهدیدات دشمن را بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز