اولین همایش تجلیل از حامیان ورزش کاشان

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۱:۳۰
کد خبر: ۶۵۰۵۵۱
اولین همایش تجلیل از حامیان ورزش کاشان
اولین همایش تجلیل از حامیان ورزش کاشان با حضور ورزشکاران کاشانی، حامیان ورزش کاشان و مقامات دولتی و با حضور نماینده محترم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر ساداتی نژاد، دکتر مومنیان فرماندار محترم ودکتر سلطان حسینی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

به گزارش برنا از اصفهان، این مراسم با پخش تلاوتی چند از کلام اله مجید و پس از آن با سرود ملی ایران آغاز گردید. پس از آن ،این مراسم با سخنرانی مهندس حیدریان دبیر همایش ادامه پیدا کرد.

ایشان با تاکید بر مشکلاتی که در تامین منابع مالی در اداره هیئتهای ورزشی بویژه ورزش قهرمانی وجود دارد اشاره کردند و یکی از دلایل تاسیس موسسه فرهنگی حامیان ورزش کاشان  را وجود چنین موضوعی دانستند.

در ادامه این مراسم جناب دکتر ساداتی نژاد نماینده محترم مردم در خانه ملت که ریاست هیئت امنای موسسه حامیان ورزش را نیز بر عهده دارند دقایقی سخنرانی کردند.

ایشان با اشاره به ضعف مفرط در زیر ساختها در ورزش کاشان و همچنین مشکلاتی در اداره امور جاری از رونمایی و گلریزان جهت« حساب اندوخته ورزشیار »به عنوان مهمترین برنامه این موسسه یاد کردند. سخنرانی دکتر شهنازی دبیر کل محترم کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران برنامه بعدی این مراسم بود.

بعد از صحبت های ایشان مراسم گلریزان جهت حساب اندوخته ورزشیار هم به صورت قرض الحسنه و هم بلا عوض توسط حاج آقا کریم شاهی برگزار شد که مبالغ قابل توجهی توسط خیرین اهدا شد.

پایان بخش این مراسم اهدا جوائز و لوح سپاس و  تجلیل از حامیان ورزش کاشان بود.از جمله این افراد جناب آقای نجاری مدیر عامل شرکت ایزی پایپ بود که با حمایت ایشان تیم کشتی ایزی پایپ توانست قهرمان جام باشگاههای جهان شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز