کسب عنوان نخست مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور اسلحه اپه توسط نماینده اصفهان

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۴:۴۰
کد خبر: ۶۵۱۱۹۳
کسب عنوان نخست مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور اسلحه اپه توسط نماینده اصفهان
مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور بزرگسالان بانوان از جمعه با برگزاری رقابت‌های تیمی و انفرادی هر سه اسلحه در استان تهران آغاز گردید.

به گزارش برنا از اصفهان، مسابقات شمشیربازی قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش بانوان از جمعه با برگزاری رقابت‌های تیمی و انفرادی هر سه اسلحه در استان تهران آغاز گردید .

در بخش فلوره تیمی این مسابقات با حضور 11 استان برگزار شد و درپایان 10 مسابقه، تهران به مقام نخست رسید. توابع نایب قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد. استان‌های اصفهان و آذربایجان غربی نیز به مقام سوم مشترک دست افتند.

روز یکشنبه در اسلحه اپه 52 شرکت کننده از 15 استان حضور داشتند که در پایان اعظم بختی از اصفهان عنوان نخست، سکینه نوری از آذربایجان غربی مقام دوم و همچنین فریما باباپور از آذربایجان غربی و مهسا پور رحمتی از آذربایجان شرقی مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در اسلحه اپه نیز 12 استان شرکت کننده مسابقات بودندکه در پایان 11 رقابت استان اصفهان قهرمانی را از آن خود کرد. آذربایجان غربی به مقام دوم دست یافت. استان‌های تهران و همدان نیز مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است در انتهای این دوره از مسابقات بازیهای جام دانشگاه آزاد ویژه دانشجویان برگزار گردید که طی آن مقام سوم اسلحه سابر و فلوره انفرادی توسط خانم ها پارمیدا عطائی و افسون عبدللهی و مقام دوم اپه ی انفرادی توسط خانم الهه سراج زاده کسب شد.

در انتها نیز تیم دانشگاه آزاد اصفهان مقام اول اپه تیمی را از آن خود کرد‌.

نظر شما