جشنواره حرکت-برکت شهرستان لنجان برگزار شد

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۸:۴۰
کد خبر: ۶۵۳۵۵۹
جشنواره حرکت-برکت شهرستان لنجان برگزار شد
آیین افتتاحیه جشنواره(حرکت؛برکت)شهرستان لنجان به میزبانی شهرچمگردان عقیق زاینده رود باحضور مردم و مدیران شهرستان برگزار شد.

به گزارش برنا از اصفهان، رئیس هیات ورزش روستایی وبازیهای بومی محلی شهرستان لنجان دراین آیین اظهار داشت:میراث ناملموس فرهنگی بیش ازپیش باید احیا شود تا بتوانیم هویت و ملیت فرهنگی خود راحفظ کنیم.

امیرحسین صمدانی به حمایت ویژه از میراث شهرستان تاکید و گفت:ورزش های بومی محلی، صنایع دستی و جاذبه های طبیعی از پتانسیل های مهم در حوزه بومگردی شهرستان است.

مشاورفرماندار درامورجوانان ضمن اشاره به حضور جمع کثیری ازجوانان هنرمند شهرستان در این جشنواره خاطرنشان کرد: در پی ایجادگفتمان جوان باوری  و جوان یاوری هستیم واین مهم جز با ثبات قدمی جوانان و پایبندی مسوولین به شعارهای خود در حوزه جوانان امکان پذیرنیست.

این جشنواره به مدت یک هفته از امروز در دونوبت صبح و عصر دایر می باشد ؛ ورود برای عموم آزاد می باشد و دارای ١٥ غرفه عرضه و معرفی ورزش های بومی محلی؛ صنایع دستی، سوغات گردشگری و فرهنگ اقوام شهرستان در محیطی منحصربفرد و نمایشگاهی هست.

شایان ذکر است آیین افتتاحیه این جشنواره باحضور امیرحسین صمدانى مشاورجوان فرماندار ورئیس هیات ورزش روستایی وبازی های بومی محلی شهرستان لنجان، مهندس خاشعى رییس سازمان فنی وحرفه ای شهرستان، مهندس ضیایی نایب رییس شورای اسلامی شهرچمگردان، کرمی عضوشورای اسلامی شهر و جمعی از مردم و مسوولین شهری در مجتمع نمایشگاهی شهرچمگردان آغاز بکار کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز