کشف بیش از یک تن مواد افیونی توسط پلیس اصفهان

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۳:۲۲:۰۵
کد خبر: ۶۵۳۶۳۷
کشف بیش از یک تن مواد افیونی توسط پلیس اصفهان
فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و 221 کیلو گرم مواد افیونی در نتیجه اجرای طرح عملیاتی اقدام و عمل و دستگیری 25 سوداگر مرگ طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی گفت : در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد افیونی و سوداگران مرگ ، طرح عملیاتی اقدام و عمل پس از انجام یک هفته کار تخصصی به مدت 24 ساعت توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان تکاوری و ماموران انتظامی سراسر استان اصفهان اجرایی شد .

وی ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح 126 کیلو و 440 گرم هروئین توسط ماموران انتظامی شهرستان های خمینی شهر و فلاورجان ، 256 کیلو و 242 گرم تریاک توسط یگان تکاوری ، 436 کیلو گرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و 402 کیلو و 693 گرم تریاک نیز توسط ماموران انتظامی و مواد مخدر شهرستان نائین کشف شد .

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت : در مجموع یک تن و 221 کیلو و 84 گرم انواع مواد افیونی کشف و 10 دستگاه خودرو سبک و تیزرو و یک دستگاه کامیون بنز توقیف شدند.

سردار معصوم بیگی از دستگیری 25 سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و اظهار داشت : در این رابطه پرونده تشکیل و همه متهمان برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد : طرح های عملیاتی پلیس استان اصفهان در راستای برخورد با سوداگران مرگ ، برهم زنندگان و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه تداوم خواهد داشت و پلیس این استان هرگز اجازه جولان و سرکشی به افرادی که به هر نحوقصد برهم زدن نظم عمومی جامعه یا انجام اعمال مجرمانه را دارند نخواهد داد و با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز