انهدام باند میلیاردی سارقان داخل خودرو در اصفهان

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۳:۳۰
کد خبر: ۶۵۴۲۸۶
انهدام باند میلیاردی سارقان داخل خودرو در اصفهان
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند چهار نفره سارقان داخل خودرو و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه در اصفهان خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، سرهنگ ستار خسروی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت داخل خودرو در منطقه شرق اصفهان ،شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: با انجام تحقیقات و اقدامات تخصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی 3 سارق و یک مالخر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی دو عملیات ضربتی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان در بازجوئی های تخصصی که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی به عمل آمد به سرقت یک میلیارد ریال اموال از خودروی شهروندان اعتراف کردند بیان داشت : دراین رابطه متهمان برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان به همشهریان توصیه کرد: هنگام ترک خودرو خود دقت کنند که درب ها و شیشه ها کاملا بسته باشد ، اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر ،سوئیچ مخفی ،قفل فرمان و قفل سوئیچی و یا قفل پدال و سایر وسائل بازدارنده مجهز کنید و وسایل شخصی (کیف، اسناد و مدارک) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو، به ویژه روی صندلی و در معرض دید قرار ندهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز