فرمانده انتظامی استان اصفهان:

پیروان ادیان آسمانی نقش برجسته ای در دفاع مقدس داشتند

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۸:۴۴
کد خبر: ۶۵۴۷۰۴
پیروان ادیان آسمانی نقش برجسته ای در دفاع مقدس داشتند
فرمانده انتظامی استان در دیدار با خانواده شهید مسیحی، هراچ هاکوپیان از نقش برجسته پیروان ادیان آسمانی در دفاع مقدس تجلیل کرد.

به گزارش برنا از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی به مناسبت میلاد حضرت عیسی ابن مریم (ع) و در آستانه عید کریسمس ، با حضور در منزل شهید مسیحی، هراچ هاکوپیان با پدر و مادر این شهید دیدار و با اعطای لوح و هدایا از مقام شامخ آنان تجلیل به عمل آورد .

فرمانده انتظامی استان در این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی(ع) و عید کریسمس به این خانواده شهید عنوان داشت: در دین اسلام از حضرت عیسی (ع) و حضرت مریم (س) با احترام یاد شده است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه پیروان ادیان آسمانی در دفاع مقدس نقش پر رنگ و برجسته ای ایفا کردند افزود: بی شک امنیت و آرامش کشور به برکت خون پاک شهدای گرانقدر بوجود آمده و ما مدیون این عزیزان و خانواده های گرامی آنان هستیم.

این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا اشاره کرد و افزود:خانواده های شهدا باعث عزت و افتخار ما هستند و یکی از اولویت های اصلی و موضوعات مورد تاکید فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نیز رسیدگی مستمر و مداوم به این عزیزان است .

افتخار می کنم فرزندم را برای دفاع از کشور تقدیم کردم

پدر شهید "هراچ هاکوپیان" نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده انتظامی استان گفت: من فرزندم را برای محافظت از میهن عزیزم به جبهه ها فرستادم و افتخار می کنم که او برای دفاع از کشور جانش را تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه ارامنه در هر کجای کشور که بوده اند نقش سازنده ای داشتند گفت: ما برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه خادمان نظام مانند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی که برای دفاع از امنیت کشور کار می کنند احترام زیادی قائل هستیم و برای موفقیت آنان از صمیم قلب دعا می کنیم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز