رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

طرح تفصیلی در تمام مناطق محروم شهر پیاده می شود

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۰:۲۷
کد خبر: ۶۵۵۲۷۹
طرح تفصیلی در تمام مناطق محروم شهر پیاده می شود
رئیس شورای شهر اصفهان گفت: پیاده سازی طرح تفصیلی در تمام مناطق محروم شهر از الویت های مدیریت جدید شهری در راستای محرومیت زدایی است.

به گزارش برنا از اصفهان، فتح الله معین در حاشیه آئین عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های منطقه ۱۲ از سری برنامه های "اصفهان در مسیر امید"، افزود: محلات محروم شهر را می توان با همکاری مردم و با حمایت شهرداری توسعه و رونق داد.

وی با اشاره به بهره برداری پارک 27 هزار متری مهدیه اذعان داشت: بوستان کوی مهدیه به منظور ارتقاء سرانه فضای سبز و ایجاد محیطی بانشاط در منطقه احداث شده، این بوستان در بافت پرتراکم شهر می تواند مکان تفریحی و رفاهی را فراهم کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که مدیریت جدید شهرداری درصدد است تمام درخواست های ساکنان محلات به خصوص محروم شهر را جامه عمل بپوشاند تصریح کرد:  با توجه بررسی های صورت گرفته در محلات محروم به خصوص در مناطق 14،7 و 12 در حال حاضر وضعیت ساخت و ساز رو به رونق  و توسعه است.

وی به رویکرد مدیریت جدید شهری در زمینه محرومیت زدایی اشاره و بیان کرد: در نظر داریم بر اساس الویت ها طرح تفصیلی در تمام مناطق محروم شهر به طور کامل پیاده شود و برای طرح های مناطق محروم از مناطق برخوردار به خصوص برای اجرای طرح های عمرانی و مترو تامین اعتبار می شود .

 معین تاکید کرد: شورای شهر و شهرداری در تلاش است مناطق محروم شهر را با ایجاد امکانات خدماتی و رفاهی توسعه دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز