رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان

اعضای شورای شهر نماینده تمامی اقشار اصفهان هستند

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۸:۴۴
کد خبر: ۶۵۸۴۵۱
اعضای شورای شهر نماینده تمامی اقشار اصفهان هستند
شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در دیداری رسمی با حضور در کلیسای وانک اصفهان با سیپان کچیچان، پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران دیدار کردند.

به گزارش برنا از اصفهان، فتح الله معین در این دیدار اظهار داشت: ابتدا لازم می دانم میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را از طرف تمامی اعضای شورای شهر به تمامی ارامنه ایران و جهان تبریک گفته و سالی پر از صلح و موفقیت را آرزومندیم.

وی با اشاره به اینکه منطقه ارامنه نشین اصفهان در منطقه 5 شهرداری واقع شده است، تصریح کرد: تلاش شهرداری و اعضای شورای شهر بر این است تا در منطقه ای که محل سکونت همشهریان ارامنه است در آن خدمات و آبادانی های بیشتری نسبت به جاهای دیگر ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: بسیاری از بناهای منطقه ارامنه نشین استان اصفهان جز بناهای تاریخی و قدیمی استان اصفهان است و خود شاهد تلاش های مجموعه شهردار و اعضای شورای شهر برای بهتر بودن محیط این منطقه هستید.

وی تاکید کرد: ارتباط و تعامل مردم و مسئولین مردم اصفهان با اقلیت های مذهبی و به خصوص ارامنه می تواند الگویی برای صلح و همزیستی بین ادیان مختلف در دنیا باشد.

معین افزود: با سفری که برای بحث خواهرخواندگی به ایروان داشتم متوجه شدم بناهای تاریخی و کلیساهای آنها مشابهت زیادی با معماری و هنر کلیساهای اصفهان دارد و این نشان می دهد دوستی بین ارامنه و مسلمانان اصفهان یک دوستی قدیمی است.

وی به ارتباط دو طرفه ارامنه با مردم اصفهان داشت و گفت: خواهان آن هستیم تا ارتباط بین ایران و ارمنستان ارتباط دو طرفه و عمیقتری باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در زمان انتخابات آرای بسیاری از هموطنان ارامنه داشتیم تاکید کرد: تمامی اعضای شورای شهر خود را نماینده همه مردم اصفهان از جمله ارامنه می دانند و خوشحال می شویم اگر خدمتی و کار خاصی نیز هست انجام دهیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز