سرمربی تیم آکادمی تخصصی والیبال اصفهان:

می خواهیم والیبال اصفهان را دوباره زنده کنیم

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۷:۳۰
کد خبر: ۶۶۰۱۴۶
می خواهیم والیبال اصفهان را دوباره زنده کنیم
سرمربی تیم آکادمی تخصصی والیبال اصفهان گفت: امیدواریم با حمایت تماشاگران اصفهانی تیم آکادمی تخصصی والیبال اصفهان از گروهش صعود کند.

به گزراش برنا از اصفهان، مهدی عطایی اظهار داشت: از یک ماه پیش تصمیم گرفتیم که تیم آکادمی تخصصی والیبال اصفهان در مسابقات لیگ دسته دوم والیبال کشور شرکت دهیم که از همان روز اول تمرینات تیم همه روزه صبح و بعدازظهر زیر نظر کادرفنی پیگیری شد.

وی ادامه داد: ترکیب تیم ما بیش از 90 درصد از بازیکنان بومی اصفهان می باشد و پس از چندین سال اصفهان در رقابت های کشوری حضور خواهد داشت، با این حرکت که حضور در لیگ دسته دوم کشور می باشد، می خواهیم والیبال اصفهان را دوباره زنده کنیم.

سرمربی تیم آکادمی تخصصی والیبال اصفهان با اشاره به حمایت های ویژه هیات والیبال استان از این تیم افزود: در اینجا باید از تیمور باجول و همکارانش بسیار تشکر کنم چراکه حمایت ها و انگیزه های خاصی را به تیم تزریق کردند.

عطایی بیان داشت: در مسابقات لیگ دسته دوم والیبال کشور 24 تیم در 5 گروه با هم به رقابت می پردازند که در گروه نماینده اصفهان، کردستان، گچساران، بروجرد و کرمانشاه حضور دارند که مسابقات دور رفت از دهم الی سیزدهم بهمن ماه به میزبانی سالن 17 شهریور اصفهان برگزار خواهد شد و دور برگشت این رقابت ها اواخر بهمن ماه به میزبانی کرمانشاه انجام می شود.

وی ادامه داد: در دور رفت مسابقات امیدواریم با حمایت تماشاگران اصفهانی تیم آکادمی تخصصی والیبال اصفهان جایگاه خوبی کسب نمایند تا دور برگشت شاهد صعود آن از گروهش باشیم.

سرمربی تیم آکادمی تخصصی والیبال اصفهان در پایان گفت: از مسئولین شهر اصفهان خواهش می کنم این تیم را مورد حمایت خود قرار دهند تا دوباره اصفهان به جایگاه اصلی خود برسد و شعار ما همین بوده و استارت آن حضور نماینده اصفهان در لیگ دسته دوم کشور می باشد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز