معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار کرد:

نشست هماهنگی سمینار "مهارت‌های زندگی قرآنی"

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۰:۲۷
کد خبر: ۶۶۰۱۹۷
نشست هماهنگی سمینار مهارت‌های زندگی قرآنی
نخستین نشست هماهنگی برگزاری سمینار "مهارت های زندگی قرآنی" با حضور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، معاون پژوهشی دارالقرآن‌الکریم اصفهان، مدیر روابط عمومی دارالقرآن‌الکریم اصفهان، مدیر فعالیت‌های قرآنی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و دبیران کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه اصفهان و بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

به گزارش برنا از اصفهان، داریوش اسماعیلی، در نخستین نشست هماهنگی برگزاری سمینار "مهارت های زندگی قرآنی" جهاد دانشگاهی که قرار است همزمان با ایام الله دهه فجر و ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود، اظهار کرد: در آستانه 22 بهمن و ایام دهه فجر این جلسه را ترتیب دادیم تا طبق روال دو سال گذشته، هماهنگی‌های لازم برای هر چه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن ویژه برنامه گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب را انجام دهیم.

وی به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و افزود: به خصوص امسال با اتفاقاتی که در سطح کشور به وقوع پیوسته، لزوم حرکت بزرگتر و فعالانه‌تر، هر چه بیشتر احساس می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان خاطرنشان کرد: بنابراین اگر سال های گذشته، مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب خوب برگزار می شد، امسال برگزاری آن واجب است و باید با شکوه و اقتدار بیشتر برگزار شود تا زنده بودن انقلاب نشان داده شود.

اسماعیلی ادامه داد: برنامه ای در جهاد دانشگاهی و به طور سراسری در کشور تحت عنوان اردوهای طریق جاوید برگزار می‌شود. طبق پیشنهادی که به دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی ارایه کردیم و با آن موافقت شد، قصد داریم تا شکل منطقه‌ای آن را به میزبانی واحد اصفهان برگزار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در اردوی طریق جاوید منطقه‌ای اصفهان، اضافه کرد: اردوی طریق جاوید به شکل منطقه‌ای و با حضور علاقمندان و دانشجویان از چند استان همجوار و در مقیاس کوچکتر به صورت یکروزه و با موضوع امام(ره)، قرآن و انقلاب اسلامی در ایام دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

همچنین در این نشست، محمد گرجی- معاون پژوهشی دارالقرآن‌الکریم اصفهان با اشاره به اتفاقات اخیر سیاسی و اجتماعی در سطح کشور اظهار کرد: در این راستا باید تلاش کنیم تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهتر و با شکوه تر از گذشته برگزار شود.

وی به تقارن دهه فاطمیه با ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: می توان به گونه‌ای برای مراسم برنامه‌ریزی کرد که فعالیت ها موضوعات مرتبط با انقلاب و همچنین دهه فاطمیه را تحت پوشش قرار دهد؛ همچنین در انتخاب شعارها نیز باید به دهه فاطمیه توجه ویژه ای داشت.

معاون پژوهشی دارالقرآن الکریم اصفهان با لزوم تشریح اندیشه های قرآنی و عرفانی امام خمینی (ره)، اضافه کرد: تشریح اندیشه های قرآنی امام (ره) در مراسم این دوره می تواند انجام گیرد و جزو برنامه های اصلی باشد.

گفتنی است؛ در این نشست هماهنگی، نمایندگانی از جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دارالقرآن اصفهان، کانون قرآن و عترت دانشگاه اصفهان و کانون قرآن و عترت بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان حضور داشتند و به تبادل نظر پرداختند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز