شهردار اصفهان:

تمام تلاشمان به پایان رساندن خط یک مترو تا پایان سال است

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۶:۳۶
کد خبر: ۶۶۱۷۰۰
تمام تلاشمان به پایان رساندن خط یک مترو تا پایان سال است
شهردار اصفهان گفت: تمام تلاش مدیریت شهری اصفهان به پایان رساندن خط یک مترو تا ایستگاه صفه طبق قول داده شده تا پایان سال جاری است.

به گزارش برنا از اصفهان، قدرت الله نوروزی در حاشیه جلسه هیأت مدیره قطارشهری اصفهان که با حضور رییس و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهارکرد: تمام تلاش مدیریت شهری اصفهان  به پایان رساندن خط یک مترو تا ایستگاه صفه طبق قول داده شده تا پایان سال جاری است.

وی با تاکید بر اینکه قول داده ایم تا پایان سال قطار شهری به ایستگاه صفه برسد، اضافه کرد: در این مسیر 8 ایستگاه وجود دارد که هر کدام پروژه های بزرگی محسوب می شود و در تلاشیم تا مشکلات آن هر چه سریعتر حل و فصل شود. درصددیم دو ایستگاه آن نیز از جمله میدان امام حسین(ع) و ایستگاه انقلاب تا پایان سال راه‌اندازی شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه تاخیر تکمیل خط یک مترو ارتباط چندانی با مشکلات مالی ندارد، گفت: این تاخیر بیشتر مربوط به امکانات فنی، تجهیزات و سایر موارد مانند موضوعات مربوط به کارفرما و پیمانکار است که درصدد حل این مشکلات هستیم تا هر چه سریعتر خط یک تکمیل شود.  

وی ادامه داد: عملیات اجرایی خط دو آغاز شده و یکی دو ایستگاه آن نیز در حال تکمیل است. پیگیر فاینانس این خط هستیم تا ادامه عملیات اجرایی هر چه سریعتر پیگیری شود.     

نوروزی با بیان اینکه خط سه نیاز به انجام یکسری مراحل قانونی در شورا دارد، افزود: مطالعات اینکار فراهم شده و مذاکرات اولیه با پیمانکار آن نیز صورت گرفته است.

 

 

 

نظر شما