اشتباهات بازیکنان در این بازی بی‌تأثیر نبود

باید فکر اساسی برای سپاهان کرد

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۷:۰۱
کد خبر: ۶۶۲۰۶۲
باید فکر اساسی برای سپاهان کرد
مهدی شریفی بازیکن تیم سپاهان پس از باخت تیم اش مقابل ذوب‌آهن در نقش‌جهان اظهار داشت:بازی مهم و سختی بود؛ اگر می‌بردیم جایگاه خوبی به دست می‌آوردیم و روند روبه رشدی داشتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، وی ادامه داد:   متأسفانه بدشانسی پشت بدشانسی برای سپاهان وجود دارد و چند موقعیت خوب داشتیم که از آن ها استفاده نکردیم.

شریفی در خصوص گل نکردن توپ با ضربه سر افزود:من با سرعت می‌آمدم و اصلاً توپ راندیدم و وقتی نزدیک من شد توپ را دیدم و در کل و شرمنده همه بازیکنان و هواداران شدم؛ توپ بیشتر در تصاحب ما بود و روی 2 اشتباه بازیکنان خودمان گل خوردیم و مشکل همه تیم است .

بازیکن تیم سپاهان با اشاره به کیفیت دربی گفت: مثل همیشه این دربی  کیفیت خوبی داشت ولی بازیکنان توپ‌ها را گل نمی‌کنند و از دست کادر فنی کاری بر نمی‌آید و همه بد بودیم؛ شرمندگی فایده‌ای ندارد و امیدواریم بتوانیم در ادامه نتیجه بگیریم.

شریفی در پایان یادآور شد: هر روز در جدول پایین‌تر می‌آییم و باید فکر اساسی شود تا سپاهان به جایگاه اصلی خود بازگردد؛ در نیم‌فصل دوم تا این بازی 5 امتیاز گرفته بودیم و با این بازیکنان خوبی که داریم نتایج خوب و درخور هواداران نیست و تمام تلاش خود را برای بهتر شدن می‌کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز