اصفهان میزبان مسابقات انتخابی کاراته کشور

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۷:۳۴
کد خبر: ۶۶۳۹۹۴
اصفهان میزبان مسابقات انتخابی کاراته کشور
رئیس هیات کاراته استان اصفهان گفت: مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی کشور در گروه مردان به میزبانی سالن پیروزی اصفهان و رقابت‌های بانوان در بخش های کاتا، کومیته انفرادی و کاتای تیمی به میزبانی سالن امام علی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا از اصفهان، علی دوانیان در این نشست اظهار داشت: مسابقات بخش آقایان این رقابت ها 27 تا 29 دی‌ به میزبانی سالن پیروزی اصفهان و رقابت‌های بانوان چهارم تا ششم بهمن در بخش های کاتا، کومیته انفرادی و کاتای تیمی به میزبانی سالن امام علی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال نزدیک به 30 مدال در رقابت‌های کشوری و 10 مدال در رقابت‌های آسیایی و بین المللی توسط کاراته کاهای استان در دو بخش آقایان و بانوان کسب شد و قصد داریم با برنامه های ویژه نظیر میزبانی اردوهای تیم ملی، برپایی دوره های آموزشی و ایجاد انگیزه در ورزشکاران، این آمار را افزایش دهیم.

 دوانیان افزود: پس از المپیکی شدن رشته کاراته شاهد افزایش چشمگیر علاقه‌مندان به این رشته در بخش های بانوان و آقایان بوده ایم و این موضوع در شهرستان‌های مختلف استان نیز بوضوح دیده می شود.

رئیس هیات کاراته استان اصفهان خاطرنشان کرد: خودباوری و ایجاد انگیزه در ورزشکاران از اهداف دیگری است که در سال ۹۷ دنبال می‌ کنیم.

وی گفت: در حال حاضر حدود نزدیک به 15 هزار ورزشکار، مربی و داور کاراته در استان فعالیت می کنند، در سال ۹۰ استان اصفهان دو داور آسیایی و جهانی داشت، اما هم اکنون 9 داور مرد و پنج داور زن این استان در سطح آسیایی و جهانی فعالیت می کنند.

وی درباره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاراته به میزبانی اصفهان نیز اظهار داشت: این رقابت ها فارغ از مباحث مالی که خود آن را تامین کرده ایم، مزیتی برای کاراته اصفهان محسوب می شود، زیرا ورزشکارانی که نتوانستند در این مسابقات حاضر شوند یا علاقه مندان به این رشته، از نزدیک شاهد مصاف بهترین های کشور خواهند بود که خود به منزله دوره آموزشی تخصصی و حرفه ای است.

پخش مستقیم مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته کشور در اصفهان

مهدی افیونی مدیر روابط عمومی هیات کاراته استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: مسابقات بخش آقایان 27 تا 29 دی و رقابت های بانوان چهارم تا ششم بهمن ماه در بخش های کاتا، کومیته انفرادی و کاتای تیمی برگزار خواهد شد.

مهدی افیونی زاده افزود: تاکنون بیش از یکهزار و 800 کاراته کا برای بخش آقایان در این رقابت‌ها ثبت نام کرده اند و ثبت نام بانوان نیز همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: رقابت مردان در سالن پیروزی و مسابقات بانوان در مجموعه ورزشی امام علی(ع) واقع در خیابان میرزاطاهر اصفهان برگزار خواهد شد.

به گفته وی، نفرات اول تا سوم و همچنین استعدادهای برتر این مسابقات به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت می شوند.

مدیر روابط عمومی هیات کاراته استان اصفهان اضافه کرد: 80 داور ممتاز و ملی، این رقابتها را قضاوت خواهند کرد و وزن کشی ورزشکاران توسط کادر فدراسیون در محل خوابگاه ها انجام خواهد شد.

افیونی زاده گفت: ثبت نام از ورزشکاران بوسیله فدراسیون کاراته بصورت آنلاین انجام شد و وجهی برای ورود به این رقابت‌ها اخذ نشد.

وی خاطرنشان کرد: این رقابت ها از طریق شبکه ورزش و شبکه اصفهان (روز چهارشنبه 27 دیماه ساعت 15 الی 17) بطور مستقیم پخش می شود.

افیونی زاده گفت: تیم ملی منتخب کشورمان، رقابت های کاراته قهرمانی آسیا به میزبانی ژاپن و اولین المپیک جوانان به میزبانی آرژانتین را در پیش رو دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز