مدیر تیم استقلال سیلک کاشان:

تیم استقلال کاشان نیازمند حمایت مسئولان

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۰:۲۸
کد خبر: ۶۶۴۰۰۴
تیم استقلال کاشان نیازمند حمایت مسئولان
مدیر تیم استقلال سیلک کاشان گفت: وضعیت مالی تیم استقلال سیلک کاشان طوری است که برای هزینه سفر تیم به ارومیه کارمان به پول صرفی کشید.

به گزارش برنا از اصفهان، حسین باغبان ادامه داد:  شهرداری و شورای شهر تاکنون ریالی به تیم استقلال سیلک کاشان کمک نکرده اند و فقط قول کمک داده اند و این قول ها برای امروز تیم که ریالی برای هزینه سفر تیم نداریم هیچ ارزشی ندارد و از این نگرانم که کمک شهرداری و شورای شهر کاشان نوش دارو بعد از مرگ سهراب باشد و کار از کار گذشته باشد.

وی افزود: من از شهرداری و شورای شهر گلایه دارم از اینکه برای قهرمانی ایزی پایپ نقدا هزینه می کنند و پول دارند اما به استقلال که می رسد عنوان می کنند شهرداری ندارد، اگر ندارد چگونه برای ایزی پایپ هزینه می کنند و ‹‹به به›› و ‹‹چه چه›› می زنند.

مدیر تیم استقلال سیلک کاشان، ادامه داد: صندوق حمایت از ورزشکاران که این همه تبلیغ کردند و خیرین کمک کردند کی و چه موقع باید به درد ورزش کاشان برسد، امروز که استقلال با مشکل حتی هزینه مسافرت تیم روبرو است اگر کمک نکنند، وقتی تیم سقوط کرد می خواهند کمک کنند.

باغبان تأکید کرد: ما امروز در استقلال سیلک کاشان تنها و مظلوم واقع شده ایم و هیچ فریاد رسی نیست تا دست فوتبالیست های کاشان را در این تیم بگیرد.

 

مدیر تیم استقلال سیلک کاشان، عنوان کرد: هیجده هفته از بازی های لیگ را پشت سر گذاشته ایم و تاکنون حرفی از مشکلات مالی نزده بودم و امید داشتم شهرداری و شورای شهر کمک کنند، اما امروز وضعیت مالی تیم به گونه ای شده است که برای سفر تیم به ارومیه مجبور شدم پول صرفی بگیریم تا تیم را به ارومیه اعزام کنیم.

باغبان گفت: اگر به تیم کمک نشود سقوط تیم که تعداد زیادی از جوانان فوتبالیست کاشانی چشم امیدشان برای عرض اندام در میادین کشوری است حتمی است و فردا شورای شهر و شهردار باید پاسخگوی جوانان فوتبالیست کاشانی باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز