تابش سرپرست موقت باشگاه سپاهان شد

صندلی مدیرعامل باشگاه سپاهان در انتظار مدیر جدید

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۳:۵۴
کد خبر: ۶۶۵۱۶۱
صندلی مدیرعامل باشگاه سپاهان در انتظار مدیر جدید
با قبول استعفای محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان،‌مسعود تابش به عنوان سرپرست موقت معرفی شود.

به گزارش برنا از اصفهان، شکست شاگردان کرانچار در برار علی کریمی تیر خلاص را بر پیکر مدیریت باشگاه سپاهان زد و سبب شد نامه دوم استاندار به دکتر سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ارسال شود تا در خصوص وضعیت این تیم وارد عمل شود.

شکست در برابر سپید رود و  باخت هفته قبل در داربی اصفهان منتج به قبول استعفای محسن طاهری شد. مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیشتراستعفای خود را به هیات مدیره این باشگاه ارائه کرده بود که مورد قبول واقع نشده بود تا اینکه هشتمین شکست پرافتخار ترین تیم فوتبال ایران در برابر تیم ته جدولی سپیدرود رشت رقم خورد و سپاهان به منطقه خطر نزدیک تر شد.

مهندس منوچهر نیکفر رییس هیأت مدیره باشگاه سپاهان ضمن تایید خبر استعفای محسن طاهری گفت: آقای تابش به جای ایشان به عنوان سرپرست باشگاه خواهند بود تا هیأت مدیره مدیرعامل جدید را معرفی کند.

حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان نیز در این باره اظهار کرد: ضمن سپاس از زحمات مهندس طاهری در زمان تصدی مدیرعاملی باشگاه سپاهان، با توجه به نظر مساعد هیأت مدیره باشگاه مقرر شد مسعود تابش، معاون فنی ورزشی باشگاه و از پیشکسوتان فوتبال سپاهان و اصفهان به عنوان سرپرست موقت، امور باشگاه را در دست بگیرد تا در آینده گزینه اصلی مدیر عاملی باشگاه مشخص شود.

در نشست خبری استاندار اصفهان با اصحاب رسانه نیز محسن مهرعلیزاده در پاسخ به خبرنگارانی که معتقد بودند ورود ایشان به موضوع سپاهان خارج از عرف بودگفت: برد و باخت تیم های ورزشی با نشاط و شور اجتماعی جامعه ارتباط مستقیم دارد. من نیز به عنوان استاندار موظف هستم پیگیر این امور که مربوط به مردم است باشم.

دکتر محسن مهرعلیزاد افزود: طی نامه ای که به دکتر بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه زدم،‌ خواستم در جهت برطرف کردن مشکل تیم فوتبال سپاهان اقدام کند. نگفتم چه کسی را عزل و یا نصب کند که ورودم به این مساله خاج از عرف باشد.

باید منتظر ماند  و دید در آینده چه اتفاقاتی برای تیم فوتبال سپاهان رخ خواهد داد؟

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز