رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تاکید کرد

واحدهای بزرگ صنعتی اصفهان را دریابید

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۰:۲۰
کد خبر: ۶۶۵۲۴۹
واحدهای بزرگ صنعتی اصفهان را دریابید
جشن بیست و پنجمین سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه با حضور مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از تولید کنندگان و صنعت گران برگزار شد.

به گزارش برنا از اصفهان، سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در آیین گفت: فولاد مبارکه همواره از مدیران شایسته ای برخوردار بوده است و نام نیک بزرگانی همچون محمد حسن عرفانیان و محمود اسلامیان همواره با این مجتمع عظیم صنعتی همراه خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر نیز مدیریت برجسته و علمی جناب آقای دکتر سبحانی و تیم اجرایی و کارکنان کارآمد شرکت فولاد مبارکه، این شرکت را در صدر شرکت های اقتصادی کشور قرار داده است که باید قدردان زحمات مدیران این شرکت از زمان تاسیس تاکنون بود.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد:دکتر سبحانی علیرغم مدیریت بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور، ریاست کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی را هم به عهده دارند که علیرغم تصور برخی، ایشان وقت برای حضور در پارلمان بخش خصوصی اختصاص داده اند و اتاق بازرگانی با همراهی مدیرانی همچون ایشان به یک جایگاه قدرتمند تبدیل شده است.

وی خطاب به مهدی کرباسیان رییس سازمان ایمیدرو افزود: موفقیت های متعدد فولاد مبارکه مایه مباهات همه ایرانیان و به خصوص مردم اصفهان است اما ما انتظار داریم شرکت های دیگری مانند ذوب آهن،پتروشیمی و پلی اکریل نیز با توجه و حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت از بحران خارج شده و به دوران طلایی خود بازگردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وعده های دکتر روحانی در خصوص حل مشکل آب استان اصفهان گفت: مطلع هستیم که دکتر مهرعلیزاده برای اجرایی توافق ها و مصوبات شورای عالی آب در تلاش هستند اما امیدورام ایشان از خروج آب از استان به هر نحوی جلوگیری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز