همزمان با سفر گروه سلطان سفر، یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری به نصف جهان

آغاز پویش مردمی "من ایرانی ام، توسعه گردشگری را دوست دارم" در اصفهان

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۵:۲۳
کد خبر: ۶۶۵۲۵۹
آغاز پویش مردمی من ایرانی ام، توسعه گردشگری را دوست دارم در اصفهان
همزمان با سفر گروه تبلیغاتی یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تحت عنوان "سلطان سفر" به اصفهان پویش مردمی "من ایرانی ام ، توسعه گردشگری را دوست دارم" آغاز شد.

به گزارش برنا از اصفهان، این هیئت تبلیغاتی با عنوان "سلطان سفر" در راستای تهیه مستندی از جاذبه های گردشگری 31 استان کشور که در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت، به اصفهان سفر نمودند.

در راستای فعالیتهای این گروه تبلیغاتی، کوروش وکیلی مسئول امور بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان عنوان کرد: امروز نمایشگاه های بین المللی گردشگری یکی از ابزارهای موثر و کارآمد در توسعه و رونق گردشگری است، لذا این مقوله بستر مناسبی را جهت همگرائی و هم اندیشی میان فعالان و دست اندرکاران صنعت گردشگری فراهم می کند.

او همچنین افزود: با توجه به اینکه استان اصفهان دارای ظرفیت های فراوانی در حوزه های مختلف گردشگری است تلاش کرده ایم تا با قوت تمام در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران مشارکت داشته باشیم.

در همین راستا این گروه تبلیغاتی در مستند تبلیغاتی خود ضمن معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری اصفهان در یک کار جدید مسیرهای تعریف شده 28 گانه گردشگری در پهنه استان اصفهان را مستند سازی می نمایند.

شایان ذکر است عصر روز گذشته همزمان با حضور هیئت تبلیغاتی یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران در اصفهان، پویش مردمی "من ایرانی ام، توسعه گردشگری را دوست دارم" در محورهای تاریخی شهر اصفهان آغاز شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز