علیرضا نصر:

موفقیت سپاهان تضمین‌کننده نشاط‌بخشی از جامعه است

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۴:۳۱
کد خبر: ۶۶۵۵۴۷
موفقیت سپاهان تضمین‌کننده نشاط‌بخشی از جامعه است
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، محیط‌زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید برای رفع مشکلات تیم سپاهان چاره‌اندیشی شود تا هرچه زودتر این تیم پرطرفدار به جایگاه شایسته نام سپاهان در لیگ جدول دست یابد.

علیرضا نصر در مصاحبه با برنا اظهار داشت: شکست‌ها و ناکامی سپاهان در هفدهمین لیگ برتر تبعات زیادی برای شهر و ورزش اصفهان به همراه دارد، زیرا همان‌طور که هواداران و جامعه از برد یک تیم خوشحال می‌شوند و نشاط عمومی جامعه افزایش می‌باید، شکست آن تیم می‌تواند سرخوردگی و ناامیدی در جامعه را افزایش دهد. درنتیجه باید مشکل سپاهان برطرف شود.

وی ادامه داد: هواداران سپاهان فصل خوبی را تجربه نکردند و این تیم شرایط خوبی در جدول ندارد. این در حالی است که طلایی پوشان پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتبال کشور هستند و کمتر کسی انتظار داشت آن‌ها را در میانه‌های جدول ببیند، چه برسد به اینکه در پایان هفته بیستم، تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم رده چهاردهم، در بالای منطقه خطر سقوط به لیگ دسته پایین‌تر قرار داشته باشد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، محیط‌زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به شرایط بازیکنان سپاهان خاطرنشان کرد:جدای از باشگاه، کادر فنی و هواداران، بازیکنان این تیم نیز ازنظر روحی و روانی تحت‌فشار هستند و باوجود انجام بازی‌های تهاجمی، اما کمتر به نتیجه رسیده و تنها چهار برد را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. این موضوع بسیار قابل‌تأمل است و باید برای برون‌رفت از آن به‌صورت جدی وارد عمل شد.

وی تصریح کرد: از هواداران نیز درخواست داریم تا اجازه دهند مسئولان باشگاه بدون تنش و هیاهوی کاذب، برای انتخاب سرمربی جدید تیم و مدیرعامل باشگاه اقدام نمایند. هیجان و طرح خواسته‌های فردی، در این برهه کارگشا نیست و تنها به افزایش بحران می‌انجامد.

نصر تأکید کرد: امیدواریم هیأت مدیره سپاهان بدون تصمیمات احساسی، دست به انتخاب گزینه‌ها جوان، توانمند و مستعد برای مدیرعاملی و نیز مربی توانمند به‌عنوان سرمربی بزند و این چند هفته پایانی لیگ برتر، شرایط سپاهان بهتر و بهتر شود.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر نیز آماده همکار و همراهی با مجموعه سپاهان برای بازگشت به دوران طلایی این تیم است.

 

نظر شما