نصیر ملت:

از سپاهان حمایت می‌کنیم

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۹:۵۷
کد خبر: ۶۶۵۵۵۷
از سپاهان حمایت می‌کنیم
رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رفع مشکل تیم سپاهان یکی از اولویت‌های مهم است، چراکه بخش قابل‌توجهی از شهروندان اصفهانی به‌عنوان هوادار از شکست‌ها و ناکامی‌های این تیم پرافتخار لطمه می‌خورند.

نصیر ملت در مصاحبه با برنا با اشاره به جایگاه نامناسب طلایی پوشان در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: شکست و پیروزی از جذابیت‌های بی‌بدیل و جزو لاینفک ورزش است. بااین‌حال تکرار مداوم ناکامی برای تیم پرافتخار سپاهان موضوع قابل قبولی نبوده و نیازمند مدیریت صحیح برای بهبود شرایط است.

وی اضافه کرد: طلایی پوشان با کارنامه درخشان خود در سال های گذشته، توقع هواداران را افزایش داده‌اند و حامیان این تیم نمی‌توانند بپذیرند که در رتبه دوازدهم جدول و تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به منطقه سقوط قرار داشته باشند.

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: جانب انصاف را اگر رعایت کنیم باید به هواداران حق بدهیم که از سپاهان انتظار برد و درخشش در سطح اول فوتبال کشور را داشته باشند. بااین‌حال با درک شرایط کنونی می‌بایست بدون هیجان و تصمیم‌گیری‌های احساسی درصدد رفع مشکل برآییم.

وی تأکید کرد: ما نیز به‌عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر پیگیر وضعیت این تیم خواهیم بود و در حوزه اختیارات خود از هیچ تلاشی برای رفع مشکل سپاهان کوتاهی نخواهیم کرد.

ملت با اشاره به هزینه تیم داری در شرایط کنونی اقتصاد کشور که از پویایی صنعت کاسته است گفت: جدای از تأثیر روحی روانی بردوباخت‌های تیم‌های ورزشی در بین شهروندان، به دلیل صرف هزینه برای تیم داری نیز لازم است کمک کنیم تا سپاهان به‌روزهای اوج بازگردد و حاصل تلاش و زحمات کارگران و کارکنان کارخانه فولاد مبارکه به بار نشیند.

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: امیدواریم تغییر در فرآیندها و استفاده از روشهای نوین و علمی مدیریت ورزشی، شرایط بهتری را برای سپاهان پرافتخار فوتبال ایران رقم بزند و جایگاه اصفهان در ورزش بدون خدشه باقی بماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز