مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان:

پیش بینی بودجه ۳۰ هزار میلیارد ریالی برای سال ۹۷ شهرداری

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۱:۵۱
کد خبر: ۶۶۵۵۸۸
پیش بینی بودجه ۳۰ هزار میلیارد ریالی برای سال ۹۷ شهرداری
مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: بودجه سال آینده شهرداری 30 هزار میلیارد ریال پیش بینی شده که نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد افزایش یافته است.

به گزارش برنا از اصفهان، سعید فردانی در خصوص تقدیم لایحه بودجه سال 97 شهرداری اصفهان به شورا  افزود: ۲۰ مهرماه سال‌جاری با ابلاغ شهردار اصفهان فرایند برنامه و بودجه شهرداری اصفهان برای سال آینده آغاز شد و با بیش از 2 هزار نفرساعت کار کارشناسی در سه مرحله بازنگری برنامه 1400، برنامه ریزی پروژه ها و اقدامات، برآورد و تخصیص منابع، امروز به شورا تقدیم شد.

وی با اشاره به این که حدود 10 درصد بودجه سال 97 نسبت به بودجه سال جاری افزایش داشته است اذعان داشت: بودجه سال آینده شهرداری 30 هزار میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد افزایش یافته است.

مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان، حضور شهردار اصفهان در دو مقطع برنامه و بودجه  از ویژگی های جلسات بودجه سال 97 برشمرد و بیان کرد: برای اولین بار چارچوب‌ها و مسیر حرکت در سال آینده قبل از برگزاری جلسات با تاکید شهردار اصفهان ترسیم، بعد از آن بودجه بررسی شد.

وی  کاهش آلاینده ها، توسعه حمل و نقل عمومی و گردشگری با حمایت بخش خصوصی را از اولویت های بودجه سال 97 دانست و تصریح کرد: در سیر این جلسات بودجه 97  دو سامانه سیما سیستم مدیریت یکپارچه  اطلاعات و سیگما سیستم یکپارچه گردش اطلاعات مدیریت پروژه ها جهت پشتیبانی تصمیم گری های مدیریتی رونمایی و راه اندازی شد.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در تدوین بودجه بسیار خوب عمل کرده به طوری که زمان برگزاری جلسات نسبت به سال گذشته با کیفیت بیشتر و کمیت کمتر برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز