مدیر کل میراث فرهنگی استان عنوان کرد:

صدور موافقت اولیه با تاسیس ۲۰ اقامتگاه بومگردی جدید در استان اصفهان

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۹:۴۳
کد خبر: ۶۶۵۶۷۹
صدور موافقت اولیه با تاسیس ۲۰ اقامتگاه بومگردی جدید در استان اصفهان
مدیر کل میراث فرهنگی استان امروز در پایان هفتمین نشست کمیته فنی اقامتگاه های بومگردی استان، از صدور موافقت اولیه با تاسیس 20 اقامتگاه بومگردی جدید در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، امروز 1 بهمن ماه با حضور فریدون الله یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان و همچنین با حضور سید علی صالح درخشان مشاور امور اجرائی مدیر کل، حمید امینی معاون امور سرمایه گذاری و طرحهای اداره کل و سایر اعضاء، هفتمین نشست کمیته فنی اقامتگاه های بومگردی استان برگزار گردید.

در پایان این نشست مدیر کل میراث فرهنگی استان عنوان کرد: از مجموع طرحهای ارائه شده به این کمیته، 20 طرح تاسیس اقامتگاه های بومگردی در استان اصفهان با اکثریت آراء به تصویب رسید و مجوزهای اولیه تاسیس این اقامتگاه ها صادر می شود.

الله یاری در همین راستا ادامه داد و گفت: بیشترین تعداد موافقت های اولیه صادر شده متعلق به شهرستانهای گلپایگان و خوروبیابانک است به گونه ائی که در این نشست 4 مجوز اولیه تاسیس اقامتگاه های بومگردی در روستای سعید آباد، هنره و شهر گلپایگان از توابع شهرستان گلپایگان و 4 مجوز اولیه تاسیس اقامتگاه های جدید بومگردی متعلق به روستاهای مصر، مهرجان و نصر آباد از توابع شهرستان خوروبیابانک می باشد.

او درباره سایر مجوزهای صادر شده در این نشست تاکید کرد: 2 مجوز تاسیس اقامتگاه بومگردی در شهرستان نجف آباد، یک مجوز در روستای گردشگری حسن رباط در شهرستان شاهین شهر و میمه، 2 مجوز در شرق اصفهان و در روستای قهی و شهر کوشک و یک مجوز تاسیس اقامتگاه بومگردی در روستای کمشچه واقع در شهرستان برخوار است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان درباره مجوزهای بومگردی صادر شده در دیگر شهرستانهای استان تاکید کرد: در این نشست همچنین 3 مجوز تاسیس مجموعه های بومگردی در روستاهای علی آباد، بزین و کریم آباد از توابع شهرستان اردستان، یک مجوز بومگردی شهر ابوزید آباد در شهرستان آران و بیدگل و 2 مجوز بومگردی نیز در شهرستان خوانسار صادر شد.

هم اینک بیش از 230 اقامتگاه بومگردی در استان اصفهان در حال فعالیت است، با این وصف در حال حاضر با تسریع در روند صدور مجوز اولیه تاسیس اقامتگاه بومگردی، امید می رود این تعداد تا پایان سال 1396 به 300 عدد افزایش یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز