پایان رقابت های کاراته قهرمانی کشور

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۰:۰۹
کد خبر: ۶۶۵۶۹۴
پایان رقابت های کاراته قهرمانی کشور
رقابت های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پسران ، جام نقش جهان به میزبانی اصفهان در مجموعه ورزشی پیروزی و با حضور ورزشکاران 28 استان در رده های نوجوانان وجوانان و امید ( زیر21 سال ) و در رشته های کاتا انفرادی ، کومیته انفرادی و کاتا تیمی برگزار شد

به گزارش برنا از اصفهان، رقابت های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پسران ، جام نقش جهان به میزبانی اصفهان در مجموعه ورزشی پیروزی و با حضور ورزشکاران 28 استان در رده های نوجوانان وجوانان و امید ( زیر21 سال ) و در رشته های کاتا انفرادی ، کومیته انفرادی و کاتا تیمی برگزار شد .

در این مسابقات ، در رده امید ، 291 نفر از 25 استان ، رده ی جوانان 631 نفر از 28 استان و در رده ی نوجوانان 570 نفر از 28 استان در این مسابقات به رقابت پرداختند و در مجموع ۱۴۹۲ نفر ، طی سه روز بر روی تاتامی رفتند .

با پایان یافتن رقابت ها ، کاراته کاهای جوان استان فارس در مجموع با کسب ۲ طلا یک نقره و ۵ برنز بر سکوی قهرمانی ایستادند.

تیم قم با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد. البرز با یک طلا یک نقره و یک برنز تیم سوم پیکارها معرفی شد.

کرمان و مازندران با یک طلا و یک نقره چهارم شدند، تیم تهران با دو طلا ، یک نقره و دو برنز عنوان پنجم و و آذربایجان غربی با طلا و یک برنز ششم شد.

تیم های خراسان رضوی و اردبیل هر یک با یک نقره عنوان هفتمی را بین خود تقسیم کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز