شهردار اصفهان:

حوزه برنامه ریزی نقشی اثرگذار در توسعه و آبادانی شهر دارد

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۸:۲۷:۴۲
کد خبر: ۶۶۵۹۶۱
حوزه برنامه ریزی نقشی اثرگذار در توسعه و آبادانی شهر دارد
شهردار اصفهان گفت: هر چه حوزه برنامه ریزی و توانمندی نیروی انسانی آن تقویت شود، آثارش را در توسعه و آبادانی شهر خواهیم دید.

به گزارش برنا از اصفهان، قدرت الله نوروزی در بازدید از معاونت برنامه ریزی و پژوهش شهرداری اصفهان، اظهار کرد: حوزه برنامه ریزی و پژوهش سر و کارش با نرم افزار بوده و می تواند در تمام اجزای کارهای عمرانی نقش کلیدی و مهم داشته و در همه جا به عنوان مغز متفکر هر دستگاهی عمل کند.

وی با بیان اینکه هر چه حوزه برنامه ریزی و توانمندی نیروی انسانی آن تقویت شود، آثارش را در توسعه و آبادانی شهر خواهیم دید، تصریح کرد: اگر قرار شد کار حساب و کتاب داشته و با برنامه پیش برود نیاز به دستگاهی برای فکر و برنامه ریزی دارد. بنابراین من به عنوان یک فرد دانشگاهی می دانم که کار کردن بدون برنامه ریزی کاری بیهوده است و علاقه دارم این حوزه تقویت و ارتباط خود را با مراکز دانشگاهی بیشتر کند.

شهردار اصفهان ادامه داد: هدف در این مسیر باید در راستای منافع عمومی باشد چراکه در غیر اینصورت فساد بوجود آمده و مشکلات بسیاری را پدید می آورد.

وی با بیان اینکه باید به افزایش توانمندی کارکنان به منظور توانمندسازی و افزایش بهره وری آنان همت گماشت، اضافه کرد: بالا رفتن توانمندی می تواند نیروی انسانی را به یک سرمایه ارزشمند برای هر دستگاهی تبدیل کند.

نوروزی در ادامه تعامل با دانشگاه را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: ما باید بتوانیم در تعامل با دانشگاه مسائل را انتقال داده تا این مسائل به عنوان پایان نامه های دانشجویی بتواند گره کوری از شهر باز کرده و مورد استفاده قرار بگیرد. این موضوع به عنوان خرید علم می تواند یک معامله خوب میان شهرداری و دانشگاه باشد.

وی با بیان اینکه حوزه برنامه ریزی و پژوهش باید بتواند به عنوان مغز متفکر در ارتباط با دستگاه های دیگر مانند دانشگاه و متخصصین اقتصاد، مسیرها، تعامل ها، مشارکت ها، جذب سرمایه گذارها و انتخاب مدیران را مشخص کند، افزود: شاخه های علوم بسیار زیاد است اما هنر یک مدیر پیوند دادن علوم مختلف، ایجاد هم افزایی و استفاده صحیح از این علوم است. باید از افکار دیگران استفاده و راهکار ارائه کرد. 

شهردار اصفهان گفت: حوزه برنامه ریزی و پژوهش باید افکارسنجی کرده و نتایج اقدامات شهرداری را میان مردم به ما اعلام کند.

وی با بیان اینکه اشکال کشور ما مدیران آموزش ندیده هستند، تاکید کرد: تحصیلات آکادمیک بخشی از کار است و آموزش ضمن خدمت نیز باید برای مدیران گذاشته شود چراکه تجربه تنها کارساز نیست و باید آموزش وتجربه در کنار هم باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز