انهدام باند میلیاردی سارقان منزل در اصفهان

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۶۶۳۲۴
انهدام باند میلیاردی سارقان منزل در اصفهان
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای یک باند 3 نفره سارقان منزل و کشف 15 میلیارد ریال اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، سرهنگ "ستار خسروی" گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از منازل شهروندان در جنوب شهر اصفهان ، شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت ها به طور ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند 3 سارق را که ساکن یکی دیگر از استان های کشور بوده را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ خسروی افزود: افراد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت 15 میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان اصفهانی با همدستی یک مالخر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه از تشکیل پرونده برای همه متهمان خبر داد و تصریح کرد: سارقان و مالخر ، به منظور اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان با اشاره به اینکه سارقان از طریق دیوار و تخریب قفل درب اصلی وارد منازل شهروندان می شدند و سرقت می کردند از مردم خواست؛ نسبت به نصب تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت، مانند نرده ،حفاظ، آژیر و دوربین های مداربسته درمنزل واطراف آن اقدام کنند تا فرصت های ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز