در پنجاه و پنجمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان عنوان شد:

بخشودگی جرایم مالیاتی فعالان اقتصادی در دهه فجر امسال

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۶۶۳۴۱
بخشودگی جرایم مالیاتی فعالان اقتصادی در دهه فجر امسال
در پنجاه و پنجمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان،مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان از بخشودگی جرایم مالیاتی فعالین اقتصادی که اصل مبلغ مالیات خود را در ایام الله دهه فجر پرداخت کنند، خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، در این جلسه محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان با خیر مقدم به اعضا جدید شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار امیدواری نمود: با تعامل هر چه بیشتر اعضا شورای گفت و گو بتوان بخش دولتی را به طور کامل در مسیر همکاری هر چه بیشتر با بخش خصوصی قرار داده و شاهد رونق هر چه سریعتر بخش های مختلف اقتصادی استان اصفهان و کشور بود. وی در ادامه گفت: اقدامات خوبی از سوی دستگاه های دولتی استان بویژه دستگاه قضا به منظور حمایت از فعالان اقتصادی صورت می گیرد که از جمله آن می توان به اقدام اخیر مبنی بر تشکیل کمیته ای ذیل ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی به منظور ادامه حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری در قالب جدید اشاره کرد.

سید عبدالوهاب سهل آبادی، رییس اتاق بازرگانی اصفهان نیزضمن تقدیر از خدمات ارزنده استاندار اصفهان در حوزه های مختلف از جمله حمایت هر چه بیشتر فولاد مبارکه از تیم فوتبال سپاهان گفت: جامعه کار و تولید و مردم اصفهان از دستورات و اقدامات ارزنده شما در راستای شکوفایی و اعتلای جایگاه استان نهایت تشکر را دارند. وی در ادامه به معرفی اعضاء جدید شورای گفت و گو پرداخت و آنها را از فعالان موفق بخش تولید و صنعت و از پیشکسوتان اداری استان معرفی کرد. رییس اتاق بازرگانی اصفهان اظهار امیدواری نمود تا اعضا شورا بتوانند از فرصتی که در اختیارشان قرار گرفته استفاده کرده و پیگیری و حل مسایل و مشکلات جامعه کار و تولید استان با سرعت بیشتری دنبال شود. سهل آبادی همچنین گفت: خوشبختانه مصوبه شورای گفت و گو نهایی شده و از این پس مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و روسای ادارات کار شهرستان ها به عنوان نماینده شورای عالی تامین اجتماعی در هیات های بدوی تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی حضور خواهند یافت. وی از همکاری رییس دادگستری و دادستان اصفهان به منظور تشکیل کمیته ای  در اتاق بازرگانی در راستای حل مشکلات قضایی جامعه تولید تحت نظر کارگروه اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه قدردانی نمود و آنرا چراغ راهی برای حل مشکلات فعالان اقتصادی بیان کرد. رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه به جانشین پروری، پیشنهاد حضور دو تن از جوانان تحصیلکرده و فعال اقتصادی عضو اتاق بازرگانی در جلسات شورای گفت و گو را ارایه داد. حسن رحیمی، دادستان اصفهان نیزگفت: پس از ابلاغ دستورالعمل تشکیل ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی به منظور جلوگیری از بروز خلاء بین بخش قضایی و بخش خصوصی سرمایه گذار دراستان مقرر شد کمیته ای ذیل ستاد تشکیل شده و وظایف کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری کماکان ادامه یابد.  در ادامه مراد امیری، مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان از بخشودگی جرایم مالیاتی فعالین اقتصادی که اصل مبلغ مالیات خود را در ایام الله دهه فجر پرداخت کنند، خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز