رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان منصوب شد

تداوم روند انتصاب نیروی جوان در شهرداری اصفهان

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۵۰:۰۶
کد خبر: ۶۶۶۸۰۸
تداوم روند انتصاب نیروی جوان در شهرداری اصفهان
شهردار اصفهان طی حکمی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش برنا از اصفهان، قدرت الله نوروزی طی حکمی  مجید طهماسبی را به عنوان رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار منصوب کرد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مجید طهماسبی دانش آموخته مقطع دکتری در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه شهرکرد است و پیش از این در معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان، مسئولیت ریاست اداره نظارت و هماهنگی امور مناطق شهرداری اصفهان را بر عهده داشته است.

طهماسبی در سوابق کاری خود مسئولیت بهینه و زیبا سازی در منطقه شش شهرداری اصفهان، ناظر عالی  مدیریت بهینه  سازی در معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان و تدریس در دانشگاه را به ثبت رسانده است.

وی که در سال گذشته به عنوان مهندس نمونه جوان در کشور شناخته شد، عضویت در انجمن استعدادهای درخشان، مسئول نمونه بهینه سازی در بین مناطق ١٥ گانه  و عضویت در کمسیون انرژی، ایمنی تاسیسات و تعیین صلاحیت پیمانکاران شهرداری اصفهان را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

شهردار اصفهان در حکم خود خطاب به طهماسبی آورده است:

با توجه به سوابق و تجارب ارزنده و نیز کارآیی و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت تقوای الهی و همکاری و هماهنگی لازم با بخشهای مختلف و همچنین با بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و اجرای دقیق و به موقع قوانین مقررات، در راستای نیل به اهداف بلند شهرداری، شهروندان و منتخبان ارزشمندشان همت والای خویش را بکار گیرید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز