شهردار اصفهان در جمع خیران خیریه شجره طیبه

کمک به افراد بی بضاعت باید با حفظ کرامت انسانی همراه باشد

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۵۴:۴۴
کد خبر: ۶۶۶۸۱۵
کمک به افراد بی بضاعت باید با حفظ کرامت انسانی همراه باشد
شهردار اصفهان گفت: در چنین اقداماتی حفظ کرامت انسانی رعایت حقوق بشر بیش از هر چیز دیگر اهمیت دارد و در هیچ شرایطی نباید به شخصیت کسانی که محتاج هستند،خدشه ای وارد شود.

به گزارش برنا از اصفهان، قدرت الله نوروزی در همایش بزرگ موسسه شجره طیبه در جمع بانوان خیر اصفهان اظهار داشت: اصفهان خیریه بسیار زیاد دارد اما انگیزه بشر دوستانه و مسیر کار خیر این خیران برای آینده کشور بسیار ارزشمند است.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه با وجود این خیریه مشکلاتی که گریبانگیر عده ای نیازمند است،بر طرف شود، افزود: سازمان های مردم نهاد تخصصی در این حوزه قطعا از دانش آموزان و دانشجویانی که بضاعت مالی و توان درس خواندن ندارند حمایت و دانش آموزان نیازمند در پناه همین کمک ها به زندگی شرافتمندانه ادامه می دهند.  

نوروزی تاکید کرد: در چنین اقداماتی حفظ کرامت انسانی  رعایت حقوق بشر بیش از هر چیز دیگر اهمیت دارد و در هیچ شرایطی نباید به شخصیت کسانی که محتاج هستند،خدشه ای وارد شود.

وی ادامه داد: به سهم خود علاقمند به کمک به دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت و شکوفایی توانایی آنها هستم اما قولی از سوی شهرداری به موسسه خیریه نداده و شخصا کمک خواهم کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز