تجلیل وزارت ورزش از باشگاه ذوب آهن

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۳۲:۳۰
کد خبر: ۶۶۷۲۴۷
تجلیل وزارت ورزش از باشگاه ذوب آهن
باشگاه های ذوب آهن اصفهان، گسترش فولاد تبریز و المپیک ایلام، سه باشگاه برتر ورزشی از سوی وزارت ورزش و جوانان کشور معرفی شدند.

به گزارش برنا از اصفهان، نخستین مراسم تجلیل از ٦٣باشگاه ورزشی برتر کشور، روز سه شنبه در مرکز همایش های مجموعه ورزشی انقلاب با حضور «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

این گزارش حاکی است؛ دراین مراسم «امیررضا خادم» معاون حقوقی و امور مجلس و استان ها، «ژاله فرامرزیان» معاون توسعه منابع و پشتیبانی و «عبدالحمیدی احمدی» معاون فرهنگی آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

امیر رضا خادم معاون حقوقی و امور استان های وزارت ورزش در این مراسم گفت: یکی از ضروریات ورزش، توجه به باشگاه هاست و سال ها است که بحث قانونی کردن نظام باشگاه داری دنبال و مطرح شده است، اما متاسفانه در طی سال های گذشته این طرح بی نتیجه مانده است.

وی همچنین اظهار کرد: خوشبختانه این لایحه در سال های اخیر با تلاش وزارت ورزش و جوانان و همکاری مرکز پژوهش های مجلس اصلاح و در شورای معاونین وزارت تایید شده است که هفته آینده به دولت تقدیم می شود و در صورت تصویب به نفع ورزش کشور خواهد بود.

گفتنی است؛ عبدالحمید جمالی به نمایندگی از سعید آذری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان، تندیس باشگاه برتر کشور را از دستان وزیر ورزش و جوانان دریافت کرد.

نظر شما