تخفیف ۴۰ درصدی برای ورزشکاران در فیزیوتراپی توحید اصفهان

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۵۰:۳۱
کد خبر: ۶۶۷۳۲۰
تخفیف ۴۰ درصدی برای ورزشکاران در فیزیوتراپی توحید اصفهان
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان از تفاهم نامه با مرکز فیزیوتراپی توحید به منظور ایجاد تخفیف 40 درصدی برای ورزشکاران و کارمندان ادارات ورزش و جوانان استان خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان از تفاهم نامه با مرکز فیزیوتراپی توحید به منظور ایجاد تخفیف 40 درصدی برای ورزشکاران و کارمندان ادارات ورزش و جوانان استان خبر داد.

رحیمی در ادامه افزود: ورزشکاران شهرستان اصفهان و کارمندان می توانند با مراجعه به اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان از امکانات ویژه این مرکز با تخفیف 40 درصدی استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: در مرکز فیزیوتراپی توحید اصفهان خدماتی از جمله ارائه انواع ماساژهای درمانی، تکنیک های دستی، منیپولیشن و موبیلیزیشن، ارائه برنامه های آب درمانی و توانبخشی پیشرفته، درمان تخصصی کمردرد، گردن درد، فتق دیسک، تنگی کانال نخاعی بهره گیری از طب سنتی و مدرن، درمان التهابات شانه، درد آرنج و مچ دست، خار پاشنه، درد کف پا، آشیل، درد ساق پا و تریگرپوینت، ارزیابی پیشرفته و تشخیص ناهنجاریهای ماسکولراسکتال مانند صافی کف پا، کج گردنی، افتادگی شانه یا لگن و انحراف جانبی ستون فقرات، مشاوره و گرفتن وقت عمل از پزشکانمطرح ایران، آلمان، اسپانیا و آمریکا، استعدادیابی ورزشی با بهره گیری از انتروپومتری و... ارائه می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز