در جلسه شورای سازمان مدیریت پسماند مطرح شد؛

اصفهان۱۴۰۰ شهری بدون دفن پسماند

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۲۰:۳۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۹۷۱۲
اصفهان۱۴۰۰ شهری بدون دفن پسماند
در جلسه شورای سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان بر افق اصفهان1400 شهری بدون دفن پسماند تاکید شد.

به گزارش برنا از اصفهان، جلسه شورای سازمان مدیریت پسماند با حضور شهردار اصفهان، اعضاء شورای شهر، هیات مدیره و اعضای شورای این سازمان برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از عملکرد سازمان در سال های گذشته و برنامه های این سازمان برای سال های آتی ارائه شد.

شهردار اصفهان در این جلسه با بیان اینکه حوزه مدیریت پسماند علوم وسیعی مانند مهندسی؛شیمی؛ مکانیک؛ مسائل زیست محیطی و حتی حقوق شهروندی را شامل می شود؛ اظهار کرد:  مصادیق حقوق شهروندی در این حوزه شامل نظافت؛ پاکی؛ آلودگی محیط زیست محیطی؛ نفوذ مواد سمی داخل زمین است که تمام این موارد مرتبط به مسائل زندگی مردم است و اهمیت وظایف این سازمان را می رساند.

وی با بیان اینکه وظایف سازمان مدیریت پسماند با سازمان خدمات موتوری شهرداری ارتباط مستقیم دارد؛ تصریح کرد: وظایف این سازمان در جاهایی در طول وظایف سازمان خدمات موتوری است، بنابراین نیاز است هر دو سازمان یک کار مشترک را انجام ندهند چرا که هم هزینه بر بوده و هم مسئولیت پذیری را کاهش می دهد.

نوروزی با اشاره به موضوعاتی مانند هاضم های بی هوازی؛ زباله سوزها؛RDF ها؛ اضافه کرد: این موارد اقداماتی است که در راستای وظایف شهرداری امری ضروری است و به هیچ عنوان نمی توان نسبت به این موارد کوتاهی کرد اما انجام این کارها هزینه های سنگینی به همراه دارد که نیاز است بخش خصوصی وارد این حوزه ها شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز