دستگیری کلاهبرداران از شرکت های بیمه در اصفهان

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۸:۱۱:۲۱
کد خبر: ۶۶۹۷۶۹
دستگیری کلاهبرداران از شرکت های بیمه در اصفهان
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای یک باند 15 نفره که با ایجاد تصادفات ساختگی مبلغ 10 میلیارد ریال از شرکت های بیمه کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، سرهنگ "جهانگیر کریمی" گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی با ایجاد تصادفات صوری و ساختگی اقدام به کلاهبرداری از شرکت های بیمه در شهرستان "برخوار" می کردند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یک سری کارهای تخصصی موفق شدند 5 نفر از اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: افراد دستگیر شده در بازجویی های پلیس به کلاهبرداری 10 میلیارد ریالی از شرکت های بیمه با ایجاد تصادفات ساختگی و  با همکاری 10نفر دیگر اعتراف کردند.

سرهنگ کریمی با اشاره به دستگیری 10 متهم دیگر این پرونده اظهار داشت: همه متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه دیگر ابعاد این پرونده در حال بررسی است از عموم مردم خواست؛ هر گونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند تا پیگیری های لازم انجام  و از وقوع انواع جرایم پیشگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز