برخورد قاطع استاندار اصفهان را فرماندار گلپایگان

سرپرست جدید فرمانداری گلپایگان معرفی شد

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۱:۱۴
کد خبر: ۶۷۰۸۰۸
سرپرست جدید فرمانداری گلپایگان معرفی شد
فرماندار گلپایگان پس از برخورد نامناسب با یکی از خبرنگاران و حضور در دفتر استاندار و ارائه توضیحات از سمت خود برکنار شد.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر مهرعلیزاده استاندار اصفهان پس از انتشار تصاویر برخورد ناشایست فرماندار گلپایگان با یکی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی این شهرستان ضمن اظهار تاسف از برخورد صورت گرفته افزود: این برخورد گر چه پس از بازدید طولانی فرماندار گلپایگان و برخی از شهرداران و اعضای شورای شهر این شهرستان  از محل بازیافت صورت گرفته بود و از طرفی وضعیت مزاجی فرماندار نیز مناسب نبود ولی با این حال هیچ توجیه قابل قبولی برای اینگونه برخوردها و واکنش ها وجود ندارد.

استاندار اصفهان عنوان نمود: گرچه در آن لحظه شرایط خاصی وجود داشته است ولی این شرایط باعث نمی شود شأن اصحاب رسانه که با تلاش خود در راستای بیان حقایق و رفع مشکلات مردم می کوشند ، زیر سئوال برود.

دکتر مهرعلیزاده افزود:  این برخوردها به هیچ عنوان زیبنده دولت تدبیر و امید نبوده و نیست ، لذا به این نتیجه رسیدیم که فرماندار دیگری جایگزین گردد و از هم اکنون سرپرست این فرمانداری منصوب و مشغول بکار شد.

محسن مهرعلیزاده اظهار امیدواری کرد که همه ی مسئولان این مطلب را به عنوان یک تجربه در زندگی خود بکار گیرند و بر اساس آن حرکت ها را وفق آنچه خدا می خواهد و حق مردم و برنامه های دولت است ، اجرا نمایند.

شایان ذکر است حسین فراست فرماندار سابق شهرستان گلپایگان از شهریورماه 93 به عنوان فرماندار این شهرستان منصوب شده بود که اکنون محمدرضا توسلی بخشدار مرکزی گلپایگان به عنوان سرپرست جایگزین ایشان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز