کشف بیش از ۱۶۰ کیلو گرم مواد افیونی در اصفهان

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۳:۲۰
کد خبر: ۶۷۱۹۲۳
کشف بیش از ۱۶۰ کیلو گرم مواد افیونی در اصفهان
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف 160 کیلو و 800 گرم تریاک و دستگیری 3 سوداگر مرگ توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، سرهنگ "جهانگیر کریمی" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در حال انتقال محموله ای از شرق کشور به استان اصفهان است ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در یکی از ورودی های شهر اصفهان خودروی فرد قاچاقچی که یک کامیون دانگ فنگ بود را شناسایی و در بازرسی از آن 100 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین در عملیاتی دیگر که توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان انجام شد 60 کیلو و 800 گرم تریاک از یک کامیونت ایویکو کشف شد.

سرهنگ کریمی بیان داشت: در مجموع مقدار 160 کیلو و 800 گرم تریاک کشف ، 2 خودروی سنگین توقیف و 3 سوداگر مرگ دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان در پایان خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز