رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آران و بید گل عنوان کرد

برگزاری ششمین هم اندیشی هنرمندان صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۹:۱۱
کد خبر: ۶۷۳۶۳۷
برگزاری ششمین هم اندیشی هنرمندان صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل
رئیس اداره میراث فرهنگی، شهرستان آران و بیدگل از برگزاری ششمین هم اندیشی هنرمندان صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل با حضور هنرمندان صنایع دستی این شهرستان خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، جواد صدیقیان رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری ششمین نشست هم اندیشی هنرمندان صنایع دستی شهرستان آران و بید گل با حضور هنرمندان صنایع دستی، مسئولین و کارشناسان اداره میراث فرهنگی، ریاست شورای اسلامی شهر، ریاست و معاون دانشگاه علمی و کاربردی دکتر عظیمی شهرستان آران و بیدگل خبر داد .

جواد صدیقیان رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آران و بید گل افزود: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی این جلسه هم اندیشی که همزمان با ثبت انجمن صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل بود با حضور کلیه اعضاء برگزار گردید.

صدیقیان خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه کار آفرینی در دانشگاه علمی و کاربردی دکتر عظیمی، موضوع بازاریابی الکترونیک صنایع دستی، احداث بازارچه صنایع دستی شهرستان، برنامه ریزی جهت بسته بندی محصولات صنایع دستی هنرمندان شهرستان موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آران و بیدگل گفت: هدف از برگزاری نشست هم اندیشی با هنرمندان کمک به افزایش اعتماد و خودباوری در آنها جهت ایجاد اشتغال و رسیدن به یک هویت اجتماعی می باشد.

صدیقیان در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 108 هنرمند دارای پروانه تولید صنایع دستی در شهرستان فعال می باشند و 90 نفر دارای مجوز مشاغل خانگی هستند.

نظر شما