ایران در سایر نقاط دنیا نیز از مرزهای اسلام و مظلومیت مردم مسلمان دفاع کرده‌ است

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۱۱:۴۱
کد خبر: ۶۷۵۴۳۱
ایران در سایر نقاط دنیا نیز از مرزهای اسلام و مظلومیت مردم مسلمان دفاع کرده‌ است
دکترمحسن مهرعلیزاده اظهارداشت: امروز مردم ایران توانسته اند افزون بر مرزهای جمهوری اسلامی ایران در سایر نقاط دنیا نیز از مرزهای اسلام و اسلامیت مردم و مظلومیت مردم مسلمان دفاع کنند و امروز دفاع از کیان اسلام در همه ی نقاط دنیا برای ما مهم است.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم( جبهه مقاومت) ، با حضور دکتر لاریجانی ، تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، مدیران، مسئولین، خانواده معظم شهدا از کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان، سوریه و لبنان و خیل عظیم مردم ولایتمدار شهرستان لنجان، در فضایی نورانی و حماسی در مصلای بزرگ زرین شهر برگزار گردید، اظهارداشت: امروز مردم ایران توانسته اند افزون بر مرزهای جمهوری اسلامی ایران در سایر نقاط دنیا نیز از مرزهای اسلام و اسلامیت مردم و مظلومیت مردم مسلمان دفاع کنند.

استاندار اصفهان اظهارداشت: اگر امروز دشمن دیرینه ی ایران همچنان عصبانی است و به دنبال بهانه هایی است که حضور ایران در دفاع از مردم فلسطین و دفاع از حرم و دفاع از حریم امامت و ولایت را به هر دلیلی غیر قانونی بداند به این دلیل است که دنیا فهمیده حضور امریکا در این مناطق و دخالت های آنان در دهه های مکرر غیر قانونی بوده است.

مهرعلیزاده با اشاره به اینکه مردم به پاخاسته اند و می دانند که حق آنان چیست و در گرفتن حقشان ازکدام قوه و نیرو بهره مند شوند افزود: مردم دریافته اند باید از اتکال به خداوند متعال و اتکا به قوه هایی که در روی زمین به نمایندگی از خداوند متعال در قالب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از کیان اسلام در تمام نقاط دفاع می کنند بهره ببرند چرا که همواره عزت مسلمانان و عزت اسلام در دنیا مثال زدنی است.

استاندار اصفهان ضمن تبریک و تسلیت به همه ی خانواده های شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم افزود: آنچه که امروز افتخار می باشد این است که با عزت و سربلندی از کیان اسلام دفاع کنیم.

مهرعلیزاده ادامه داد: اگر زمانی مسئله ی دفاع از مرزها و خاک و کیان ملت ایران مهم بود امروز دفاع از کیان اسلام در همه ی نقاط دنیا برای ما مهم است و اینکه بعد از ۳۹ سال از انقلاب به نقطه ای برسیم که بتوانیم در دنیا و منطقه اثرگذار باشیم افتخاری برای مردم عزیز است.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش اظهارداشت: کسی که لباس مجاهدت را از تن بیرون کند لباس حقارت بر تن او خواهد شد و امروز عده‌ای درصدد هستند تا شهدای مدافع حرم را مورد هجمه قرار دهند که البته راهی از پیش نخواهند برد چرا که این شهدا نه تنها در بین مردم بلکه نزد خداوند هم عزیز هستند.

علی لاریجانی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور امریکا علیه ایران، اظهارداشت: ترامپ دچار مشکلات روحی شده است وگرنه می‌دانست که چنین گستاخی‌هایی در قبال ملت ایران، جوابگو نخواهد بود.

لاریجانی از افرادی که بر طبل اختلاف در کشور می‌کوبند انتقاد کرد و افزود: عده‌ای متخصص اختلاف افکنی در کشور بوده و درصدد هستند تا کوچکترین اختلاف سلیقه‌ای در کشور را برجسته و پررنگ نشان دهند و به این افراد توصیه می‌کنم که در ایام الله دهه فجر مراجعه‌ای به صحیفه امام خمینی(ره) داشته باشند و اندیشه‌های ایشان را مرور کنند.

دکتر لاریجانی با بیان اینکه غفلت مردم از مشکلات اصلی کشور یکی دیگر از علت‌های اختلاف افکنی در کشور می باشد، اظهارداشت: برخی از افراد نمی‌خواهند مردم بر روی مشکلات اصلی تمرکز کنند و همواره درصدد القای ناامیدی در جامعه هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی به اظهارات غرب در خصوص محدود کردن توان موشکی ایران اشاره کرد و افزود: در صدد هستند که موشک را از دست ملت ایران خارج کنند غافل از اینکه صنعت موشکی در کشورمان بومی شده است و ملت ایران دست از آن نخواهند کشید.

وی با اشاره به اینکه با اقتصاد دولتی نمی‌توان کاری از پیش برد، افزود: مردم در حل مشکلات اقتصادی نقش مهمی دارند و لازم است که در اقتصاد فعال شوند تا تا زمینه شکوفایی اقتصادی فراهم گردد.

علی لاریجانی با تاکید براینکه باید امنیت کشور را جدی گرفت، اظهار کرد: اگر در کشوری امنیت وجود نداشته باشد، اقتصاد نمی‌تواند شکوفا بشود و ملت آسایش خود را از دست خواهند داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز عده‌ای در داخل کشور به دریوزگی افتاده‌اند و درصدد ناامیدی مردم هستند، افزود: آنان می خواهند دل ملت ایران برای ۲۲ بهمن را خالی کنند ولی ملت با بصیرت ایران پای آرمان‌هایشان ایستاده‌اند.

لاریجانی خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران ۲۲ بهمن را مال خود می‌دانند و آن دسته از افرادی که می‌خواهند دل ملت ایران را خالی کنند، خائن به نظام و مملکت هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز