به همت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان

نخستین نشست تخصصی معماری هتل‌ها برگزار می شود

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۸:۰۶
کد خبر: ۶۷۶۳۷۰
نخستین نشست تخصصی معماری هتل‌ها برگزار می شود
معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: نخستین نشست تخصصی معماری هتل‌ها با حضور فرهیختگان معماری در سطح ملی و بین المللی در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا از اصفهان، مهدی ژیان پور اظهار کرد: نخستین نشست تخصصی معماری هتل‌ها به همت گروه مطالعات گردشگری شهر جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و با همکاری شرکت تامین، پنجشنبه (26بهمن ماه 1396؛ ساعت15-20) در سالن جلسات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.

وی به هدف برگزاری این نشست تخصصی اشاره کرد و افزود: هدف کلی نشست بهره‌گیری از دانش معماری در جهت ارتقاء طراحی هتل‌ها است، بدین منظور سخنرانان فرهیخته معماری در سطح ملی و بین المللی در این نشست حضور خواهند یافت و به ارائه نقطه نظرات خود خواهند پرداخت.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان اضافه کرد: محورهای این نشست تخصصی عبارتند از "توجه به هویت شهری در طراحی هتل"، "جایگاه معماری هتل در توسعه صنعت گردشگری"، "کاربرد تکنولوژی معماری در هتل جهت بهینه سازی انرژی" و "توجیه اقتصادی و منظر بومی و حفظ محیط زیست".

ژیان پور ادامه داد: از دیگر برنامه‌های اصلی این نشست، پنل پرسش و پاسخ و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت هتلداری برای مخاطبین علاقمند است. همچنین از جمله برنامه‌های جانبی همایش، تشکیل انجمن معماری خلاق و ثبت نام برای اولین دوره استانداردسازی نیروی کار هتل توسط جهاد دانشگاهی و حمایت انجمن صنفی شرکت‌های فنی و مهندسی و خدماتی خواهد بود.

وی افزود: این نشست با سخنرانی نخبگان حوزه معماری همچون پروفسور محمد تقی رضایی حریری (عضو هیئت علمی دانشگاه تهران)، مهندس فرهاد احمدی (هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی)، دکتر مهران مدنی(رییس دانشکده معماری دانشگاه واشنگتن آمریکا) و دکتر محمدرضا هل فروش (عضو هیئت علمی دانشگاه فنی وین اتریش)، از مزیتی متفاوت نسبت به همایش¬های مشابه برخوردار است.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان خاطرنشان کرد: امید است چنین نشست‌هایی بتواند به ارتقا طراحی هتل بر اساس هویت شهرها کمک و راهکارهای کاربردی را ارائه نماید.

ژیان پور گفت: مدیران و سرمایه¬گذاران هتل، مدیران شهری و جامعه مهندسین ساختمان و متخصصین هتلداری و گردشگری می توانند در این نشست تخصصی شرکت کنند و این نشست امکان تبادل نظر در زمینه معماری هتل را برای ایشان فراهم خواهد آورد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز