امروز بالاترین نعمت در کشور ما امنیت است

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۳:۴۴:۵۴
کد خبر: ۶۷۸۳۷۴
امروز بالاترین نعمت در کشور ما امنیت است
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز بالاترین نعمت در کشور ما امنیت است گفت: باید قدر این نعمت را بدانیم و به ارتقای روز افزون آن کمک کنیم.

به گزارش برنا از اصفهان، سردار "حسین اشتری" در مراسم یادواره 210 شهید هیئت بنی فاطمه شهر اصفهان با تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن به نقش هیئت های مذهبی و هیئت بنی فاطمه (س) در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از مجموعه هایی که در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و پس از آن در پشتیبانی از نظام نقش داشت هیئت های مذهبی بود.

وی افزود: در مقاطع مختلف اگر تهدیدی برای کشور پیش می آمد باز جوان هایی از دل همین مساجد و تکایا بودند که توطئه ها را خنثی می کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه هرچه ماداریم از تکایا، مساجد و حسینیه ها است اظهار داشت: انشاء الله همین جوانان، همیشه در صحنه حضور خواهند داشت و از انقلاب و رهبری دفاع می کنند و این تکلیفی است که شهدا بر گردن همه ما گذاشتند.

این مقام  ارشد نیروی انتظامی اظهار داشت: پیشکسوتانی بودند که آنها باعث شدند جوانانی از این هیئت ها تشویق و به جبهه ها اعزام شوند و بزرگوارانی بودند که کاری کردند تا از دل همین هیئت ها مدافعان حرم و نظم و امنیت به وجود بیایند که ما نباید این افراد را فراموش کنیم و حتماً شهدای بزرگوار هم به یاد آنها هستند.

فرمانده نیروی انتظامی از خانواده های شهدا به عنوان چشم و چراغ ملت یاد کرد و بیان داشت: گرامیداشت و تکریم خانواده شهدا مانند زنده نگهداشتن یاد شهداست و این عزیزان برای ما هم ارزشمند هستند.

سردار اشتری افزود: امروز با وجود مشکلات کشور و تهدیدات، شاهدیم که این نظام محکم روی پای خودش ایستاده که به برکت خون شهدا و جانبازان و دعای خانواده های آنان است و باید قدردان آنان باشیم.

وی راه موفقیت جوانان در زندگی را ادامه دادن راه شهدا عنوان کرد و بیان داشت: خانواده های شهدا برای ما خیلی عزیزند، نور چشم ما هستند و ما خادمان آنان هستیم.

سردار اشتری در ادامه بالاترین نعمت کشور را امنیت عنوان کرد و افزود: اگر امنیت در کشور نباشد شاهد پیشرفت نیز نخواهیم بود و نه کسی می توانست تحصیل کند و نه اشتغالی به وجود می آمد چرا که در سایه امنیت ، زندگی روال عادی خودش را طی می کند.

وی با بیان اینکه در کشورهای منطقه برای زندگی فکر نمی کنند بلکه برای زنده ماندن فکر می کنند افزود: امروز به برکت خون شهدا ، هدایت های مقام معظم رهبری، انسجام هایی که بین مردم است و همین هیئت های مذهبی امنیت بالایی در کشور وجود دارد.

این مقام ارشد نیروی انتظامی، مشکلات کشور را قابل حل عنوان کرد و افزود: با همت مسئولان و کمک مردم این مشکلات حل می شود و مقام معظم رهبری هم بارها فرمودند که به آینده کشور امیدوارم و بنابر این باید امید را در دل مردم ایجاد کرد.

وی بیان داشت: دشمن به دنبال این است که یاس و نا امیدی را در کشور ایجاد کند و می خواهد که مردم به شهدا، هشت سال دفاع مقدس ، امنیت و به داشته های خود افتخار نکنند.

سردار اشتری به انتقاد برخی از حضور مدافعان حرم در سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: شما مطمئن باشید اگر رزمندگان ما و مدافعان حرم هزاران کیلومتر آن سوی مرزها با گروه های تکفیری نمی جنگیدند امروز ما در درون کشور با این گروه ها درگیر بودیم.

فرمانده ناجا عنوان داشت: در اربعین حسینی امسال بیش از 2 میلیون و 500 هزار زائر به کشور عراق تشرف پیدا کردند و بیش از 5 میلیون تردد در سه مرز زمینی ثبت شد که این موضوع خود نشانه امنیت بالای کشور است در حالی که در گذشته این میزان تردد امکان پذیر نبود و باید قدردان این نعمت باشیم.

سردار اشتری با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال این است که نگذارد انقلاب پیشرفت کند گفت: گام های خوبی در زمینه های پیشرفت های علمی و دفاعی توسط فرزندان این مرز و بوم برداشته شده به طوری که امروز قدرت موشکی ما جهان را خیره کرده و چهارمین قدرت برتر دنیا در زمینه ساخت پهباد هستیم و در حوزه های علمی و پزشکی هم پیشرفت های  زیادی داشتیم که باید به داشته های خود افتخار کنیم.

این مقام ارشد نیروی انتظامی تنها خواسته شهدا را پیروی از ولایت و رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: بررسی های صورت گرفته نشان می دهد 99.5 درصد شهدا در وصیت نامه های خود سفارش به اطاعت از امام و رهبری داشتند.

وی بیان داشت: به عنوان یک خدمتگزار اعلام می کنم که اگر خدشه ای به امام و رهبری وارد شود هیچ کس در کشور امنیت نخواهد داشت و در یک کلام باید همه دعاگوی رهبری بوده و از ایشان پیروی کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی به عنوان فرزندان ملت و یار مهربان مردم یاد کردند اظهار داشت: برای نظم، امنیت، آسایش و آرامش مردم که بهترین مردم هستند ولایق بهترین ها هستند تلاش می کنیم که پلیسی در شان و منزلت جمهوری اسلامی و مردم ایران داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز