اعزام بیش از ۷۰ تیم عملیاتی و امدادی به محل سقوط هواپیمای ART

تاکید استاندار اصفهان بر اعزام تیم های عملیاتی به پادنا

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۸:۵۶:۴۲
کد خبر: ۶۷۹۱۲۹
تاکید استاندار اصفهان بر اعزام تیم های عملیاتی به پادنا
استاندار اصفهان در جلسه اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و سایر اعضاء تشکیل شد ، تاکید نمود : از هیچ کمکی برای یافتن لاشه هواپیما و مفقودان حادثه دریغ نخواهیم کرد و تمامی دستگاهها بایستی با هماهنگی مدیر کل بحران استانداری اقدامات امداد رسانی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اصفهان بر استفاده از کلیه ی تجهیزات امدادی در خصوص حادثه ی سقوط هواپیما تاکید کرد.

وی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اصفهان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری  و سایر اعضا در خصوص حادثه سقوط هواپیما محور تهران- یاسوج برگزار گردید، گفت: باید مسائل با دقت بررسی شود و موارد مربوط به امداد و نجات با همه ی تجهیزات و گروه های امدادی بویژه کوهنوردان پیگیری گردد.

استاندار اصفهان با بیان باید اطلاعات دقیق تری در خصوص محل حادثه بدست آید تا تصمیمات دقیقتری گرفته شود، افزود: تمامی دستگاه ها باید با هماهنگی مدیرکل بحران استان اقدام نمایند تا کمک رسانی به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

در پی سانحه سقوط هواپیمای مسافر بری محور تهران –یاسوج و اعزام بیش از 70 تیم عملیاتی و امدادی به منطقه پادنای شهرستان سمیرم ، دکتر مهر علیزاده استاندار اصفهان به مدیر کل مدیریت بحران استانداری ماموریت داد به منظور هماهنگی بیشتر و برنامه ریزی بهتر دستگاههای شرکت کننده در عملیات جستجو، هرچه سریعتر به این منطقه عزیمت نماید.

 

 

نظر شما