یک بازی هجومی به نمایش میگذاریم تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۲:۴۱
کد خبر: ۶۷۹۳۷۱
یک بازی هجومی به نمایش میگذاریم تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم
ذوب‌آهن آخرین تیم بود که در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت. اگر قرار است آن نسل دوباره تکرار شود نیاز دارد تا بازیکنان با شجاعت بازی کنند.

به گزارش برنا از اصفهان، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی با لوکوموتیو اظهار داشت: من 3 روز است آنفولانزای شدید گرفته‌ام و به همین دلیل عذر‌خواهی می‌کنم، در مورد حادثه تلخ امروز هم به مردم تسلیت می‌گویم.

در ابتدا جا دارد از میزبانی قطری‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم ما هم میزبان خوبی باشیم.ما شهر زیبایی داریم و امیدوارم میزبان خوبی باشیم. در مورد بازی هم باید بگویم که با توجه به اینکه بازی قبلی را واگذار کردیم و تا دقیقه ۷۵ فوتبال خوبی بازی کردیم طی 2 روز اخیر واقعا افسوس خوردیم چون بازیکنان ما بالای 11 کیلمتر دویدند.

قلعه‌نویی در ادامه گفت: ذوب‌آهن آخرین تیم بود که در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت. اگر قرار است آن نسل دوباره تکرار شود نیاز دارد تا بازیکنان با شجاعت بازی کنند. در آن نسل علاوه بر کادر فنی خوب و مدیریت باثبات ذوب‌آهن بازیکنان شجاعی در آن تیم بازی کردند که توانستند تا فینال مسابقات راه پیدا کنند. امیدوارم در بازی فردا بازیکنان با شجاعت بازی کنند.

وی در ادامه گفت:‌ فشارهای زیادی روی بازیکنان ایران است چرا که فوتبال ایران مشکلات زیادی دارد و بازیکنان حرفه‌ای بازی نمی‌کنند. اگر قرار است در آسیا نتیجه خوبی بگیریم باید حرفه‌ای بازی کنیم. حرفه‌ای ورزش کنیم و نگرش‌مان نسبت به فوتبال ایران تغییر کند تا حرفه‌ای شویم. امیدوارم در بازی فردا یک نتیجه خوبی رقم بخورد و تیم ذوب‌آهن پیروز شود.

در کارهای روحی و روانی تیم بسیار کار کرده‌ایم. از تماشاگران خواهش می‌کنم به ورزشگاه بیایند و تیم محبوب‌شان را حمایت کنند. ما در حال حاضر در رده دوم جدول قرار داریم. تیم لوکوموتیو تیم بسیار خوبی است و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در ادامه گفت: اگر نگاهی به آمار بیندازیم، متوجه خواهیم شد که ذوب‌آهن در آسیا نتایج خوبی را کسب کرد. اگر در بازی قبلی موقعیت‌هایمان گل می‌شد و داوری به ضرر ما سوت نمی‌زد شاید نتیجه تغییر می‌کرد. ما همیشه مظلوم واقع شدیم چه در لیگ و چه در آسیا. امیدوارم در این بازی اشتباهات بازی قبلی را نکنیم.

یک بازی هجومی به نمایش بگذاریم تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. سرمربی لوکوموتیو هم سعی می‌کند تا جو را طوری تغییر دهد که بازیکنانش از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داشته باشند. مطمئنا در هفته‌های بعد خواهید دید که ذوب‌آهن در چه جایگاهی قرار خواهد داشت.

قلعه‌نویی در ادامه گفت: شما نگاه کنید منچسترسیتی در فصل گذشته در چه جایگاهی حضور داشت و در حال حاضر چه جایگاهی دارد. این نشان می‌دهد که زمان می‌تواند نتایج را تغییر دهد. باید این تیم بیشتر کار کند. در حال حاضر نفرات خوبی در این تیم حضور دارند. مطمئنا اگر بازیکنان با شجاعت بازی کنند تیم بهتر نتیجه می‌گیرد. ما تیمی هستیم که زمانی که تاکتیک‌مان عوض شد و با سیستم جدید کار کردیم بازیکنان‌مان رفته رفته تغییر کردند. ما کمترین گل خورده را داشتیم و بیشترین گل زده را در اختیار داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص حضور هواداران در بازی فردا، تاکید کرد: کمی گلایه دارم نسبت به حضور هواداران در بازی‌های ذوب‌آهن. متاسفانه این نسل شاید به خاطر نداشته باشد که ذوب‌آهن تیمی است که در جام تخت جمشید بهترین بازی‌ها را به نمایش می‌گذاشت. بازیکنان بزرگی به تیم ملی تحویل داد. آخرین تیمی است که در فینال  آسیا حضور داشت ولی نمی‌دانم چرا از این تیم حمایت نمی‌شود. اگر قدمت ذوب‌آهن بیشتر از سپاهان نباشد کمتر هم نیست.

هواداران می‌توانند انگیزه خوبی به بازیکنان بدهند. من به خاطر دارم در ورزشگاه حدود 140 هزار هوادار حضور داشت و همیشه زمانی که بازی می‌کردم از خداوند می‌خواستم جلوی تماشاگران شرمنده نشوم. این باعث می‌شد با تلاش و انگیزه مضاعف برای شاد کردن دل هواداران بازی کنند. تیم ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است. قهرمان جام حذفی شده. همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده ولی نمی دانم چرا 100 نفر به ورزشگاه می‌آیند و از این تیم حمایت می‌کنند. ما که مهمانیم یک روز در این شهر هستیم و دیگر نباشیم ولی این تیم برای مردم است. امیدوارم فردا ورزشگاه پر از تماشاگر شود.

وی در پایان گفت: نمی‌دانم چرا با توجه به اینکه سپاهان در حال حاضر شرایط مطلوبی ندارد اما هر بازی نزدیک 20 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارد و از این تیم حمایت می‌کنند. مطمئنا اگر این تیم شرایط خوبی داشت نزدیک به 60-70 هزار هوادار به ورزشگاه می‌رفتند. من دست تک تک هوادارانی که در بازی پلی‌آف در مقابل تیم هند به ورزشگاه آمده‌اند تشکر می‌کنم  و امیدوارم در بازی فردا هم از تیم ذوب‌آهن حمایت کنند تا بتوانیم با سه امتیازی که به دست می‌آوریم دل این هواداران را شاد کنیم.

نظر شما