حضور ۴۰۰ نیروی پلیس برای تسریع عملیات امداد و نجات

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۷:۵۱
کد خبر: ۶۷۹۴۳۰
حضور ۴۰۰ نیروی پلیس برای تسریع عملیات امداد و نجات
فرمانده انتظامی استان از اعزام نیروهای امدادی و 400 نیروی پلیس به منطقه جنوب شهرستان سمیرم برای پیدا کردن هواپیمای مسافربری "تهران-یاسوج" و اعمال محدودیت های انتظامی در این منطقه خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، سردار "مهدی معصوم بیگی" از ادامه فعالیت قرارگاه خدمات "انتظامی-امدادی" پلیس اصفهان برای پیدا کردن هواپیمای مسافربری خبر داد و گفت: از صبح امروز  نیروهای امدادی و 400 نیروی پلیس در منطقه جنوبی شهرستان "سمیرم" عملیات جست و جو را آغاز کرده اند.

وی ضمن اشاره به اینکه پلیس راه کلیه محورهای اصلی و فرعی منتهی به این منطقه را تحت کنترل قرار داده، افزود: محور "سی سخت-بیده" مسدود است و به گونه ای برنامه ریزی شده که تردد برای کلیه خودروهای امدادی و خدماتی تسهیل شود و کلیه محدودیت ها تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین پلیس آگاهی تیم های "دی وی آی" تشخیص هویت را برای شناسایی جان باختگان به شهرستان سمیرم اعزام کرده است .

سردار معصوم بیگی اضافه کرد: تعدادی بالگرد و 8 پهپاد مجهز به دوربین های تصویر برداری از صبح امروز عملیات جست و جو را آغاز کرده اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان ضمن ابراز امیدواری برای شناسایی مکان دقیق سقوط هواپیما و با اشاره به کاهش مه و بهبود شرایط جوی از کلیه شهروندان خواست با نیروهای انتظامی و امدادی همکاری داشته باشند و ازتجمع و حضور بی مورد در منطقه خودداری کنند تا روند جست و جو با سرعت بیشتری انجام شود.

 

نظر شما