مربی تیم ذوب آهن اصفهان:

بازی با پدیده مشهد برای ما حکم فینال دارد

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۷:۲۴
کد خبر: ۶۸۱۲۰۲
بازی با پدیده مشهد برای ما حکم فینال دارد
مربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم در بازی مقابل پدیده مشهد 3 تیم خوب در زمین حضور داشته باشند. در این هفت بازی بهترین ها باید در زمین بمانند و این موضوع برای همه تیم ها مهم است.

به گزارش برنا از اصفهان، میگوییل تکسیرا در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده مشهد اظهار کرد: امروز به جای من باید سرمربی تیم اینجا بود، اما در آخرین بازی لیگ دو بار به ما ضرر زدند و باشگاه و سرمربی ما لیاقت این را دارند که به آنها احترام بگذارند.

وی اظهار داشت: اگر در بازی با سایپا را ببینید شما قاضی خوبی خواهید بود که کدام مربی از دستان و الفاظ بیشتری برای داور استفاده کرد و چه کسی باید در آن دیدار اخراج می شد.

مربی پرتغالی ذوب آهن افزود: در این بازی یک فینال پیش روی ماست. ما 4 بازی خانگی در آخر فصل به عنوان فینال پیش رو داریم. سرمربی،به بازیکنان هشدار داده است. ولی مطمین هستیم که کسی که کارآمدتر است می تواند خود را در زمین نشان دهد.

تکسیرا در خصوص حضور همزمان در رقابتهای لیگ قهرمانان و لیگ برتر اظهار کرد: دو مرد بزرگ کنار ما هستند. یک مدیر عامل قوی و یک سرمربی خوب که حواسشان به تمامی موارد هست و این موضوع کار ما را راحت تر خواهد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز