فینال مسابقات فوتبال پیشکسوتان

جام قهرمانی در دستان پیشکسوتان ذوب آهن

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۲:۰۲
کد خبر: ۶۸۱۲۴۷
جام قهرمانی در دستان پیشکسوتان ذوب آهن
تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی مقابل سپاهان، جام قهرمانی مسابقات فوتبال پیشکسوتان استان اصفهان را بالای سر برد.

به گزارش برنا از اصفهان، در دیدار فینال مسابقات فوتبال پیشکسوتان که پیش از ظهر دیروز درورزشگاه تختی اصفهان برگزار شد تیم ذوب آهن با برتری مقابل سپاهان به جام قهرمانی این رقابتها دست یافت و این جام را بالای سر برد.

این دیدار در وقت قانونی با نتیجه 1_1 خاتمه یافت، اما تیم ذوب آهن با برتری 4 بر 3 در ضربات پنالتی، قهرمانی را از آن خود کرد.

خسرو راغفر، رضا اکبری، امیر فولادگر، حمید معماریان، احمد باغبانباشی، حمید نجمی، غلام رویین‌تن، محسن سجادیه، منصور ابراهیم‌زاده، حسین طلاکش و عباس سروری بازیکنان ترکیب اولیه تیم فوتبال سپاهان در این دیدار بودند که با هدایت امیرحسین شاهزیدی به میدان آمده بودند.

ذوب‌آهن نیز با سرمربیگری اکبر دادفرنیا و با ترکیب اولیه مهران خروشی، اسماعیل صفوی، بابک هاشمی، سعید آذری، حسین نایب آقایی، علی‌اکبر دهقان، حسن استکی، مجید لک، شهریار شریفی، اصغر عنوانی و اصغر فصیح نیا به مصاف سپاهان رفت.

این پیشکسوتان ذوب‌آهن بودند که ابتدا به گل رسیدند و نیمه نخست را با تک گل دقیقه ۳۲ بابک هاشمی به سود خود به پایان رساندند. البته این پایان کار نبود و سپاهان در دقیقه ۸۸ و توسط ولی‌الله طاهران کار را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان وقت قانونی پابرجا ماند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی، ذوب‌آهن به پیروزی سه بر دو رسید و در مجموع با پیروزی، چهار بر سه جام قهرمانی مسابقات فوتبال پیشکسوتان اصفهان را بالای سر برد.

از نکات جالب توجه ضربات پنالتی این بود که منصور ابراهیم‌زاده، کاپیتان سپاهان پنالتی خود را به تیرک دروازه زد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز