یاران ابراهیم زاده ,نایب قهرمان مسابقات پیشکسوتان اصفهان

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۰:۵۹
کد خبر: ۶۸۱۸۵۶
یاران ابراهیم زاده ,نایب قهرمان مسابقات پیشکسوتان اصفهان
ورزشگاه نوستالژیک تختی اصفهان میزبان جدال مو نقره‌ای‌های فوتبال اصفهان در قالب تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در دیدار فینال مسابقات پیشکسوتان اصفهان بود.

به گزارش برنا از اصفهان، ورزشگاه نوستالژیک تختی اصفهان میزبان جدال مو نقره‌ای‌های فوتبال اصفهان در قالب تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در دیدار فینال مسابقات پیشکسوتان اصفهان بود.

خسرو راغفر، رضا اکبری، امیر فولادگر، حمید معماریان، احمد باغبانباشی، حمید نجمی، غلام رویین‌تن، محسن سجادیه، منصور ابراهیم‌زاده، حسین طلاکش و عباس سروری بازیکنان ترکیب اولیه تیم فوتبال سپاهان در این دیدار بودند که با هدایت امیرحسین شاهزیدی به میدان آمده بودند.

ذوب‌آهن نیز با سرمربیگری اکبر دادفرنیا و با ترکیب اولیه مهران خروشی، اسماعیل صفوی، بابک هاشمی، سعید آذری، حسین نایب آقایی، علی‌اکبر دهقان، حسن استکی، مجید لک، شهریار شریفی، اصغر عنوانی و اصغر فصیح نیا به مصاف سپاهان رفت.

این پیشکسوتان ذوب‌آهن بودند که ابتدا به گل رسیدند و نیمه نخست را با تک گل دقیقه ۳۲ بابک هاشمی به سود خود به پایان رساندند. البته این پایان کار نبود و سپاهان در دقیقه ۸۸ و توسط ولی‌الله طاهران کار را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان وقت قانونی پابرجا ماند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی، ذوب‌آهن به پیروزی سه بر دو رسید و در مجموع با پیروزی، چهار بر سه جام قهرمانی مسابقات فوتبال پیشکسوتان اصفهان را بالای سر برد.

 حواشی این دیدار را در ادامه می خوانید:

* این بازی قرار بود ساعت ۱۱ آغاز شود که با تأخیری ۳۰ دقیقه ای آغاز شد.

* حدود ۳۰۰ تماشاگر برای تماشای این دیدار در ورزشگاه تختی حضور داشتند که ۲۰ نفر از آن ها را بانوان علاقمند به فوتبال تشکیل می دادند.

* منصور ابراهیم زاده، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، به عنوان کاپیتان تیم پیشکسوتان سپاهان در این دیدار بازی کرد.

* سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن نیز در میدان حضور داشت.

* در دقیقه ۳۲ بابک هاشمی گل تیم فوتبال ذوب آهن را به ثمر رساند.

* مهدی اخوان سرپرست تیم فوتبال سپاهان، امیرمسعود هراتیان رییس هیأت فوتبال استان اصفهان و جمعی از پیشکسوتان دو باشگاه از جمله مسعود تابش، رضا تاج، احمد جفاری، محسن یزدخواستی، قاسم زاغی نژاد و فرهاد بهادرانی از سپاهان و حسن شفیعی، حسن حاج رسولیها و حسن احمدزاده از ذوب آهن در ورزشگاه حاضر هستند.

* جمشید محمدی، رییس کمیته داوران هیأت فوتبال استان و پیشکسوت داوری، قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت.

* جایگاه مخصوص اهدای جوایز و جام قهرمانی، در جریان بازی در حال نصب بود.

* محمد سلطان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و علیرضا امینازاده، معاون وی نیز پس از پایان مجمع سالیانه هیأت تنیس روی میز استان، از نیمه دوم در ورزشگاه تختی حضور پیدا کردند.

* علی اکبر ابرقویی نژاد و علی طاهری هم این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. علی پیمان صفت، مدیرعامل باشگاه مقاومت و مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) استان و مصطفی غلامی، پیشکسوت هندبال هم از تماشاگران این بازی بودند.

* امیرحسین شاهزیدی، سرمربیگری تیم پیشکسوتان سپاهان و اکبر دادفرنیا، سرمربیگری ذوب آهن را بر عهده داشتند.

* این دیدار پس از تساوی یک بر یک دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شد که منصور ابراهیم زاده پنالتی خود را به تیرک دروازه ذوب آهن زد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز