معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

رویداد «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» به محلات شهر می‌رود

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۲:۳۱
کد خبر: ۶۸۴۶۴۷
رویداد «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» به محلات شهر می‌رود
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از برگزاری رویداد «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» در شهرک رسالت خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، علیرضا صلواتی اظهار داشت: هفته جاری برای نخستین بار رویداد سه‌شنبه‌های بدون خودرو علاوه بر چهارباغ عباسی در یکی دیگر از محلات اصفهان نیز برگزار می‌شود.

وی از برگزاری این رویداد در محدوده شهرک رسالت اصفهان خبر داد و افزود: شهرداری منطقه 2 اصفهان به عنوان پیشگام همراهی با طرح سه شنبه های بدون خودرو میزبان این رویداد است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: این رویداد سه شنبه هفته جاری مطابق با 15 اسفند در محدوده شهرک رسالت جنب پارک ترافیک رسالت همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی، تفریحی و آموزشی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری این رویداد در محله رسالت، در آستانه جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و همچنین روز درختکاری صورت می‌گیرد که بر همین اساس برنامه‌های متنوع بسیاری تدارک دیده شده است.

صلواتی با بیان اینکه این برنامه اولین رویداد سه شنبه های بدون خودرو در محدوده‌ای علاوه بر چهارباغ عباسی است، افزود: تلاش ما این است تا این رویداد در اولین هفته‌ای که وارد محلات اصفهان شده است با شکوه برگزار شود.

وی با اشاره به تمهیدات برگزاری این رویداد در شهرک رسالت بیان کرد: هماهنگی برای اعلام و اجرای محدودیت تردد موتورسیکلت و خودرو در زمان اجرای طرح صورت گرفته است.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: استقرار بازی‌های خیابانی از جمله تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی و..، استقرار ابربازی‌های آموزشی ویژه شهروندان، استقرار رستوران بازی‌های فکری، استقرار اتوبوس سلامت، استقرار اتوبوس کتابخانه سیار و اتوبوس سیار سینمای شهر فیروزه‌ای، نمایشگاه عکس سه‌شنبه‌های بدون خودرو، استقرار پارک ترافیک سیار از جمله برنامه‌هایی است که در قالب این رویداد برگزار می‌شود.

 

نظر شما